Thursday, August 5, 2010

Bye My Friendz , you're my friendz



hALO, halo !
korang nampak kan gambar kat atas ni ??
ni je yg sempat aku amik ..
budak pemalu sikit , sama aje dgn budak lagi sorang tu
candid pun candid lah , janji ada satu untuk kenangan
hehe, dia pun tak tau gambar ni
hahha... kalau tau
habislah aku mati kena cekik dgn dia

Hari ni kat sekolah ada jamuan untuk raikan NOOR SYAZWANI
dia akan berpindah ke perak , sama dgn bebek
dalam seminggu ni dia sibuk kehulu kehilir tawaf sekolah
penat pun tetap ada kenangan

Kitaorg ingat nak buat suprise untuk dia , tapi adalah pak din ni gatalgatal bagi tau dia
hmm...
masa aku tgh tunggu kat depan bilik guru tu dgn pyqa
tiba-tiba je aku nampak fana dgn taufiq berkejaran
hahaha...
rupanya kertas dlm fail waniey tu terbang sana sini
diaorg pun kecohlah kutip tu
hehe.. tu salah satu muslihat diaorg
pandai,pandai ..

Makanan disponsor
luqman-nasi goreang ayam (pedas giler nasi dia , menangis aku sambil makan tu , tapi sedap)
snek-snek=
esyah donut(hola DONUT GIRL!)haha
yg lain tu ada bawak sandwich, nugget sosej,
aku bawak roller coaster je

aku bagi hadiah kat waniey ,
bapak aku kata belilah apa-apa
aku pun belilah apa apa
tapi dgn ikhlas.. takde sapa-sapa pksa



No comments: