Friday, August 27, 2010

Hari ni ada DK mcm biasa
aku ingat nak bangun pukul 7
tapi sedar-sedar je dah pukul 7.45
adushhh dah terlambat lah
mesti takde tempat duduk nanti
pastu kena chopkan tempt duduk untuk nenda

Lpeas mandi tu aku terus sarung baju
yg bestnya tu baju tu tak gosok pun ...
bangga siot!!
hahaha...
tapi kedut dia takdelah nampak sgt

Ingatkan nak duduk depan
yaya pun sampai ..
aku nak suruh dia duduk depan
tapi dia dah duduk belakang
aku pun temankanlah dia
takkan nak biar sorang-sorang

Belajar sambil tidor
aku ngantuk sgt
yelah busy tgk scary movie 4
hadeshh !!! bbodoh betul citer tu
baik aku main game lagi best kott

Cerita pasal semalam kat yaya
ohhh yaya rugi hang tak dtg
tahun depan dtg nak
mana tau kot kot tahun depan jadi tahun terakhir kita buka puasa sama-sama
mana tau kan ...
sebab nanti .......
aku tak boleh bagtau skrg
takut korang sedih pulak..
hahaha...
bukan aku pindah lah
tapi pasal lain ..nantilah aku type
masa cuti raya nanti kalau aku ingat
kalau tak masa naik cuti raya

aku akan pindah lepas pelajaran arab aku tamat
lepas tu ingat nak sambung ke b.korea ..
InsyaAllah ..
Impian besar betul ,,

oklah ..
nak get ready untuk bershopping
haaa... ye ke?
adik aku kata nanti nak buat latihan shopping
latihan shopping?
siot betul budak ni .
akak dia ni dah lah jenis yg agak malas nak shopping
melainkan aku teringin sgt benda tu baru aku ikut shopping

Lets' shopping !!

No comments: