Thursday, August 12, 2010

RABU-
sempena cuti ramdhan aku dah rancang nak siapkan presentation sejarah .
Pagi tu dtg rumah dia , kitaorg pun bising-bising buat benda alah tu
aku buat math , dia buat powerpoint ..
aku tukang check ..
then tgk kuih goyang syafiq.. hoho
tak boleh blah betul , entah apa-apalah nabil ni ,..buat kuih goyang lagilah mcm apa
haha... gelak..
sekali pak cik katil sampai , aku tak tau nama sapa ..
hentam ajelah nama pak cik katil tu ..haha
dia pun sampai dgn lorry dia yg besar ala-ala lorry ikan tu
hahha...
keluarga ni pun busylah mengemas sana , sini
aku pulak duduk bosan je kat situ
sekejap buat math , sekejap tgk laptop sekejap tgk math, sekejap tgk laptop
patutlah apek katil tu tgk pelik je ..
haha.. sebab seminit kemudian mesti aku dah duduk tempat lain
seminit lagi duduk buat math kat tempat lain

Masa tgh dok kat laptop, aku tgk ada mamat albino ni
entah apa-apalah arip ni .
terkejut aku tgk dia... dahlah muka silau , nasib baik aku tak jerit perkataan albino tu kuat-kuat
hahaha

KHAMIS-

Hari ni sekolah mcm biasa , hadeiii tak larat betul
then pagi-pagi kena serbu dewan pasal cikgu suruh turun
rupanya ada taklimat pasal kelas ..
aiyoyoy..buat penat jelah .
cikgu dah halau form 3krk masa tu lepas tu dia panggil balik
eissyyhhh...nasib baik diaorg tak naik satu anak tangga lagi kalau tak buat habis energy je

BI-aku dpt jawab "sawyer" .. hoho bijaksana sungguh
BA-oh tidak,tidak,tidak ..ustaz zul masuk lerr, dia buat aktiviti dengar dan tulis
dan perkataan seerti ...huhuuuu..letih betul
KH-ganti cikgu tomboy.. suara takyah cakaplah .. muka pun takyah cakp kalau dia tak pakai tudung mesti rambut dia pendek mcm rambut laki , Dialah cikgu yang dikatakan garang giler
cikgu linda cuti selama dua minggu
SEJ- aku buat perbentangan , sunguh dikatakan powerpoint aku memang ceria
MATH-hoho...POLYGON2.. faham-faham , asal tak bape susah
SN-kan aku dah kata kesimpulannya dibatalkan ,degil betul korang ni ,. aku memang ada firasat bila masa kelas dibatalkan..kalau salah balik jelah ..sape marah ??

Pyqa cakap dgn aku tadi budak tuttt...
pandang-pandang aku , betul ke?
huh lantaklah dia..
masa dia ckp-ckp dgn kawan, mata dia sibuk dok jeling aku
entahlah,,, serius ni aku tak perasan langsung
yang aku tau taknak terlanggar dgn akram dgn kawan-kawan dia tu
hampir nak terlanggar sebenarnya dgn akram tu
dgn budak-budak lain tu lagilah takyah ckp, sikit ke kiri, sikit ke kanan
lecehlah !!!.. penat kepala otak aku ni nak elak sana sini
agaknya sebab tu kott..
hmmm

balik rumah dgn keadaan letih giler
hooo...
penatpenat
takpe ..cobaan bak kata pendekar bujang lapok

aaaa...
eeee...
iiiii
oooo
uuuuu..

itulah huruf vowel ..
honhon.. !!

No comments: