Friday, August 13, 2010

Hari ke-3 puasa

Jeng3..
pejam, celik,pejam celik rupanya dah hari yang ketiga ye.
hoho.. ,makin semangat pulak nak puasa, tapi tulah aku ni suka tidur bila puasa
otak aku ni kekurangan air jadinya memang takde semangatlah
nak harap aku buat karangan berjela-jela tu takyahlah
sebab otak aku tak bape berfungsi tgh-tgh puasa ni

Pagi-pagi naik kelas kejap , then turun dewan sorang-sorang
aku ni kan selalu SOLO, jadi memang dah biasa
kat dewan tu aku sorang je perempuan yg lain semua senior lelaki
duduklah dgn muka yang hensem lagi selamba ..haha
then budak 3KRK pun masuk ...diaorg salam-salam dgn cikgu wahab
hee...geli aku tgk cara diaorg salam ...habis menggigil badan aku kat situ
diaorg perasan dari jauh ..adalah sorang tu pandang aku mcm marah je
aku pun cubala stop menggigil , boleh memang boleh tapi lambat sikit
haha... siot je

Bermulalah perasmian hari ihya ramadhan kat sekolah aku ni
mcm-mcm aktiviti ada tapi bukan aktiviti mcm PLKN tu
terdengar bunyi rotan ..
oit,oit.. ni mcm dah melebih .. tgh syok baca yasin boleh nak rotan-rotan orang
hey kau AWE GILER, kau ingat kitaorg orang-orang ni takut dgn ugutan yang lapuk mcm cekodok tu !!..
arghh!! sudahlah aku bosan dgr kau asyik cakap benda yg sama je
asyik -asyik tu , asyik-asyik ni ..
dasar BUAYA LONGKANG betul ..
grr...geram aku

Naik kelas tak belajar, teruskanlah dgn aku agenda aku untuk beribadat iaitu TIDUR
hahaha..
tak belajar pun ,
arab-buat terjemahan , ustaz ni asyik benda alah ni je.. bagilah yang seronok-seronok sikit
PI- tak belajar langsung , aku sibuk berbual dgn esyah ,zul, miqi,pojan...dan lain-lain
PJK- dgr our suzeli ajar, kitaorg dengar dan bayangkan ...tapi kat mata masih tertutup tanda tidur

Balik tu duduk relax-relax dgn esyah .. berbual itulah , inilah
esyah ikut aku pergi amik adik aku ,
haa.. sempit tak kereta aku .. hehe

Balik sekolah semula aku dgn esyah pergi melepak kat bilik akses
fuyoo..sejuksejuk... mainlah komputer tu
aku tgk kUNGFU pukul 1
kitaorg bisng-bisng kat bilik tu ...esyah pasang lagu dia
budak ni kan memang suka memekak
ahaha.... sama jelah

Esok darjah khas... ingatkan nak rancang buat darjal sikit ..
takpelah so esok duduk bilik mana ni ?
21 OR 25??
tgklah mcm mana keadaan
tapi budak-budak tu beria-ria suruh masuk bilik 25,
ada apa ek kat bilik tu ... ??
entah-entah ada POCOYO
ahahah...

No comments: