Friday, August 27, 2010

Jummat punya cirita ""::

pagi-pagi tgk dewan dah berlambak dgn meja kerusi
mak aku kata ada hari permuafakatan form 3
aku pun nak tau jugak sapa dpt no 1
hmm... sape nak tanya ni ??

sampai kelas tgk syafiq tgh main UNO dgn zul
tak sapu mcm biasa ke ?
aku pun lepak dgn nad and lili
pastu kacau miqi ..
pyqa pun dtg bawak makanan ..
rendang dia fuyooo..

Cikgu rostena suruh kitaorg turun bawah
hadoyaii
penat betul..
bincang kertas.
BA- ustaz ganti cikgu ainon.. byebye kitaorg lepak dulu sambil beribadat
masa ni esyah sibuk nak candid .. mentang-mentang dia bawak binattang camera tu
kalau aku bawak lagi meriah kott
ada ke patut minah ni amik gambar masa aku tgh tidur
mengacau je ... nasib baik aku tidor tak ngigau
candid sana , candid sini
aku dgn yaya sibuk dok baca cerita khairiah
hoho... khai sambung lagi citer tu aku nak baca lagi ..
sekian terima kasih

PJK- masa ni kitaorg spy our , dia dah kat tangga atas..
adusshhh terlambat lagi
kitaorg cepat-cepat mulakan sandiwara warjana ... hahaha
siot betul...
kan bagus masa ni kita boleh dpt anugerah skrin
hahaha..
belajar mcm biasa
hujan pun turun dgn lebat... petir dah mula bising
terkejut aku masa tu ..

Masa balik hujan makin lebat pulak
hadeii ..
aku pergi kantin temankan pyqa call
masa tu ternampak budak KRK lelaki tgh berkumpul
aku bet dirg tgh bincang something
muka mcm tenuk boleh tak ??
si azam ni tgk aku semcm ..
pehal ko ?

byebye..
nak get ready pergi majlis
tak .. sebenarnya aku nak tidur lena je
hari sabtu ada DK..
hari ahad ada tuisyen..
tgklah kalau larat nak pergi tuisyen
pose,pose ni .. kerja aku tidur dgn masak je
yg lain tu serahkan kepada hulk ye

No comments: