Sunday, August 8, 2010

to yaya: jgnlah geramgeram . sorry sgt , badan aku sakit hidung aku berair
SMS tu pulak aku kena reply guna phone ayah aku . phone aku takde kredit
pasal aku pemalas nak beli . hehe ..sorry

Hari ni bangun pukul 6
fuyoo!! rekod tu , tepat pukul 6 dah gerak ke jamban
lepas subuh aku terus tidur ..
pukul 7.30 baru bangun
ni pun dah kira rocklah sebab bangun pukul 7.30
huhu..badan aku parah lagi
sakit sikit ..hadoiii
lepas ni nyesal giler.. nak tidur tak cuci kaki ,
aku haraplah tak mimpi pasal budak tuttt


Lepas makan kudap-kudap tu
aku terus gerak pergi tuisyen
maklumlah aku ni rajin sikit
sampai kat tempat tusiyen dgn farah adibah , kawan lama aku dia ni
masuk je rumah teacher tu
syahmi dah duduk bising-bising , lompat-lompat,jerit-jerit
wow amazing betul budak ni , pagi-pagi buta dah jadi cheerleader
gua caya sama lu bro !
hahah

Then buatlah math , kertas tu kertas ni ,
dgr teacher citer pasal tajuk form3
bapak bahagia susah giler tajuk dia
yang senang cuma bab belakang je
mengikut kata syahmi lah ..
teacher pun terang-terang itu , terang ini .. untung jugak aku pergi tuisyen ni
huhu.. kena sound kejap sebab dah dua minggu tak dtg tuisyen
hehe.. aku pun tersengihlah sambil picit-picit calculator

dalam pukul 9 gitu sampai lagi satu hamba Allah ni
najmi pun masuk rumah
ish3.. muka entah mcm apa
wey ibu kau kejutkan bila hah ?
muka mcm beruang tgh ngantuk pun ada dia ni
meja yg syahmi duduk takde tempat
jadi kitaorg semua halau dia pergi tempat lain
hahah..
tgh tgk tv tu dgr syahmi membebel pasal tajuk form 3 iaitu POLYGON
huhu..
aku tak ingat sgt ..tapi lepas dgr dia membebel mcm pak nenek
then barulah aku ingat benda alah ni

kul 10.30 balik rumah
first tu ronda-ronda kejap
adik aku masih lagi demam
adik aku ni pelik lah ... semalam dia dah ok siap tendang kaki aku lagi
tibatiba je hari dia punya badan panas balik
gua mcm tak caya je
selama ni adik akulah org yg paling susah sakit
dia tu macam power rangers tau .. dia boleh lawan semua org jahat dgn semangatnya
haha.. aku saja fikir mcm tu
skrg ni dia mcm lemah sikit , suruh makan tak makan sgt, suruh mandi lagilah malas !

Aku agak dia tension sebab UPSR kott
hmmm...
berusahalah adik !
itu je yg aku mampu ckp , dia malas nak belajar aku tak boleh buat apa
tapi kat sekolah aku harap dia pay attention kat kelas
no more play-play


balik je rumah mak aku tanya pasal budak tuttt
dia tanya aku budak tutt dtg tak
aku ckp sambil fikir-fikir,
aku pun jawab dia dtg ..
mak aku pun senyum je ..
eissh mak aku ni bior betul ...
apa kes ni ??
arghh!!

No comments: