Wednesday, September 1, 2010

Kembali ke Sekolah

Harini selepas cuti sehari ..
sehari je ???
hadeiii... cpatlah cuti sekolah .. aku dah malas ni
aku nak tolong buat ketupat, kacau rendang , buat kek , makan kuih
hehehe...
ESok second last, lusa last
!!!

yeah !!! yeah!!
bebas dua minggu .... je...
ala... tak bestnya asal tak sebulan terus ??
kan lgi senang tu

Kat sekolah pulak...
Oh ya, lepas sahur tu aku ada mesej anis...
yelah nak aku nak wish untuk birthday dia..
hohoh...Anis kau dah tua bangka dah pun , jadi silalah menjadi dewasa dan matang
hahaha... ayat berbaur perli-perlian dari aku ni ...

Sampai je sekolah .... aku terus terlentok atas meja sebelah tingkap tu
bukan apa, aku cuma nak udara segar bugar je
Aku dah tak peduli sapa lalu lalang kat situ ..
aikk ni rumah ke sekolah ??
haha...
tidur sampai pukul 7.20 gitu
masa tidur boleh nampak ICE-cream eh ... hahaha'
siot je

Kelas dah mula hingar bingar
bising bukan kepalang...
aku tak peduli nak sambung tidur jugak

Then.. melihat-lihat majalah KPOP
hahaha...
Ryeowook ku ,, kesayangan ku ...
hhaha... yaya kau kan dah ada Ling Hu Cong..
kali ni bagi aku jelah ... taknak bermadukan ??
hehe...
Cikgu kedah pun sampai , budak depan 3 ekor kena ceramah free
mai , mai , mai .. tepuk tangan sambil melalak ...

Aku yg kat belakang ni dgn org-org yg selalu lepak kat belakang ni pun
buatlah sesuatu yg tak berfaedah .. atau sebenarnya berfaedah
iaitu mencuci mata melihat artis korea yang handsome lagi meletup tu

Masa hampir balik ...
Aku dgn pyqa main tepuk Pak Mat
dan sekarang kitaorg ni dpt cipta version baru
version diberi nama Mak Nyah punya version
hahaha.... version ni agak berlainan kerana aku dah ubat lirik nya
dan teknik nya adalah yg mengubah
Jadi kalau nak tangan jadi lembut mcm aku ni ..
ayuh , ayuh ikut kitaorg.. join the club guys!

Masa balik pulak ... hmmm mai cuci mata jap
dapat tengok lagi ...
Aku berempat pyqa,esyah and hafa and aku ...
lelaki pulak betiga, wahid, zul , luqman
Kitaorg berlawak sakan kat tepi kaki lima tu ..
memang ramah betul kitaorg ni

Kutok-kutok orang ada couple putuslah ..
si hafa boleh tunding-tunding kat si Zul dgn Luqman
bila Luqman tanya sapa couple dia ?
hafa ckp tak tahu ... ceh ! ingatkan ckp-ckp tu dia kenallah sape
hadoiii watpelah otak slow sgt budak .. ni
Tunding kat wahideen yg bercouple... haha.
wahideen tak couple. tapi suka... ceh ! ingat aku tak boleh baca ke muka dia tu
hmm... ni sabrina bieber tau , jgn main-main sama aku

Sedap-sedap dok tuduh org tu ..
tiba-tiba je si zul tunding kat aku .. dan berkata
"kau tu dgn s.i pun sama kan " ..
diaorg pun gelak ... eish!! kurang hajor
masa s.i lalu tu si wahid boleh nak tunjuk-tunjuk kat aku
aik...?? takpe takyah susah-susah , aku tau dia naik kereta tu ..

Zul kata tadi ...
"Asal aku rasa tension bila tengok muka kau ni " slow jelah kott
tapi masa tu dia kat depan aku .. jadi aku bolehlah dgr sikit dia ckp mcm tu
entah apa maksud dia tu ...
tapi aku cuma ketawa dan just forget it ..
aku tau aku ni agak jahat, sebab tu kau tension bila tgk muka aku
kan ? mcm tu kan ?

Dan aku pun balik...
Di rumah , menonton eclispe..
sungguh romantik ... sampai menangis aku kat situ
hahaha.... udah,udahlah tu sab oit

esok ...
pyqa oit esok bawak vampire sucks
dan ... aku bawak zoo
tapi ingat kena pulangkan hari jumaat tau
pasal hari jumaat tu aku nak bagi zawa pinjam pulak
zawa oit..
hari sabtu make sure kau pulangkan benda alah bentuk bujur tu kat aku
ingat tau !!
kalau dah dpt tu jaga-jaga bebaik , kalau tak ......................
siaplah ..................................
just seee what i doo...........

No comments: