Sunday, September 26, 2010

Hari Sabtu punya cerita ...
hehehe...

Hari sabtu tu aku bangun lambat sebab .... aku tidur lambat malam tu
yelah nak tgk Narnia prince caspian punya pasal .
aku tidur dalam pukul 1 gitu kott
dan esoknya sedar-sedar je dah pukul 7 lebih
huwahhh ,....ngantuknyaa....
aku pun tidur balik
ayah aku tanya nak pergi sekolah tak ... aku pun ckp taknak
aku dah mintak tolong mak aku amikkan markah ..
so ...ayuh sambung tidur!!

Pukul 7.30 bru aku bangun dari tidur
aku tgk adik aku tgh main laptop ...
main gamelah apalagi

Aku dok terfikir.. apalah yg korang tgh buat sekolah ek sekrang ni
aku kat rumah ni makan , minum , tidur, tv ..
petang tu mak aku belanja makan nasi tomato
dan akhirnya balik ke kampung ...

Terlepas personal taste lah ...
takpelah nanti tgk kat dramacrazy ... aku tak crazy lah


Hari Ahad ""

Pagi pagi bangun tu
aku dah kena tarik dgn adik aku ...
yelah dia nak balik cepat sebab dia dah janji dgn kawan nak pergi jalan-jalan habiskan duit kat angsana tu ... ni dikira boys day out...
pastu masa kat angsana boleh lagi nak perah harta ayah aku
siot betul budak ni...!!
Aku pun pergi angsana jugak ...
tapi tak arr pergi main game kat tingkat atas tu
bingit je telinga aku ni ...

Sebelum bertolak pergi angsana tu ....
aku tgh nak tutup pintu kereta
tiba-tiba je pandangan aku terpanah pada sorang makhluk ..
eh,eh,eh ... mcm kenal je dia ni ...
larrr rupanya .... takde kena mengena dgn aku pun
cuma org tu hensem giler arr ....
mamat manalah ni .... anak sapalah ni ...
tapi maaflah justin , ryeowook dan adney masih no 1 dlm hati aku
hehehe

Kat angsana ... aku ajak ayah tgk handphone
sambil tu paksa dia beli handphone..
bukan untuk adik akulah ... tapi untuk aku
hmm... satu-satu kedai aku check sample dia
ada yg bagi discount lagi ...
maka, dgn ini aku berseru kepada anda semua..
handphone sekrang tgh dalam discount
jikalau anda beli handphone pada bulan ni
nescaya anda akan dpt discount sebanyak 20%
maka dgn itu , anda akan mengurangkan aktiviti memerah harta bonda dan ayahanda
hahahaha..... meh,lailailai ...
ayah aku pun agreed nanti dia dpt gaji dia beli ..hehe
calon-calonnya ... ada banyak


Malam ni aku nak seru korang untuk menonton
Hana Yori Dango ...
di siaran OKTO...
sape takde astro gerenti tau
tapi yg ada astro akan jadi buta celik sebab dia tak tahu

Hana Yori Dango merupakan versi boys over flower dalam bahasa jepun
aku dah pujuk adik aku tgk sekali ... dia kata dia memang nak tgk
ehehehe.... sayang kamu wahai adikku (uwekkk!!)
dalam tu ada senior nanba yang dalam Hana kimi versi jepun dan kumpulan arashi
aku dah check segalanya pasal tu ...
silalah tgk ye cerita tu ....
pukul 10 malam buta ...

so byebye....
esok pergi sekolah tau

No comments: