Wednesday, September 22, 2010

Hari ni hari yang memenatkan ...
sangat penat ,,

pagi-pagi sampai sekolah ,, tiba-tiba otak aku teringat kat adney ..
ahahaha... aku tak kira aku nak jugak gambar dia ,,
sengallah dia ni ..hahaha..

BM-mengantuk giler masa belajar benda ni ,, pastu ada part confused.. aku ingatkan nak buat bodoh je,, tiba-tiba je aku tgk buku dah ada nota pasal adjektif tu ... tak perasan pulak dah tulis
BA- hahaha...ustazah ainon dah naik sekolahlah... katanya rindu giler kat student sini ,, kitaorg pun rindu cikgu ... yg tak rindu tu maknya dia heartless... jadi dgrlah lagi heartless nyanyian kanye west ye..!!

MT- hohoho... cikgu masih takde suara,, aku terpaksa fahamkan bahasa mute..
bila cikgu takde suara mcm mana aku nak faham apa cikgu ajar... hampeh tolllah !!
GEO-latihan,latihan ... asyik form 1 je.. aku ni hentam-hentam pun boleh betul lagi ,, kesimpulannya belajarlah memanah ,, nanti korang mesti pandai menghentam ..haha

PI- pergi bilik peperiksaan ,, cikgu suruh kitaorg tolong dia susun alat tulis untuk form 3, form 5.Kitaorg dah jadi kilang alat tulis dah.... hadeiilahh.. tangan aku dah bau toksin ,,
lain kali pakailah jenama carera bingooo baru bagus bak kata haziq tom tom bak tu

Masa balik tu aku ingat nak payung dari kereta mak aku
tibatiba je hujan redup ... ahahaha..
takyalah bawak payung ,, mcm budak tadika je
kemudian turun lalu tangga cikgu sambil sepak batu .. aku dgn pyqa gilir-gilir sepak benda tu sampai tangga bawah sekali ..
sampai je bawah sekali tu ...jengjengjeng... !!
ada surprise tgh tunggu aku ,, bukan akulah .. tapi aku ni sebagai wakinya aje
aku dah senyum kat dia ... nasib baik dia senyum balik .
kalau tak memang kepala dia aku sepak .. alang-alang kan nak warm up sepak batu besar nanti
hahaha...hahahaha...

Jalan-jalan pergi masjid ,,
banyaknya lopak air kat tepi ni .. aku dan yg lain buatlah terpaksa menari cabaddi kat situ
haha...
sampai masjid je .. aku cuti ,, jadi byebye
pergi beli cendolll... hummm nyumnyumm
sedap wooo .... belanja-belanja kat 7/11

Balik je sekolah ,, banyak makanan kat tangan kitaorg ni
tinggal nak makan je .... mcm kebulur sgt je gayanya
dandan .... ustaz ni lambat giler masuk ,,, sabar ajelah
budak lelaki tu dah balik sebab ustaz tak dtg-dtg ..
byebye ustaz .

Kitaorg yg digelar siti kelembai,siti kelambu,siti nyamuk... dan yg lain tu
dok bising-bising pasal apa entah
aku ckp dgn diaorg jgn kahwin dgn doktorlah , sebab tak bagus ..
aku ckp aku nak kahwin dgn pensyarah ..
masa aku ckp aku nak kahwin dgn pensyarah tu ..
otak aku dah fikir ?? ye ke aku ni ? kahwin dgn pensyarah ??
haha... aku rasa masa tu aku teringat nazry ,, tutor kat UTM tu
hhohoho.... takdelah , aku gurau je pasal tu ...
dan aku takkan pilih sesapa pun sekrg ... bukannya cukup hensem pun
kalau bagi aku justin ke adney ke .. nak jugak aku
hahaha

Ustaz masuk masa kitaorg rasa kitaorg kena balik ...
heyheyey.... lain kali tepatilah masa anda

Masa balik hujan dah lebat ,,, tak sukanya aku
aku call mak aku ..adik aku yg jawab .. dia kata suruh aku naik kawan
saja je nak susahkan kawan aku dia ni
last-last aku balik naik pyqa... abg dia hantar
hahaha... malunya
ceh !! nak malu haper ,, mcm tak biasa pulak
nasib baik abang dia hantar aku sampai dalam ...
kalau tak mahu seksa aku kena rentas hujan
aku ni dah lah tak bape suka hujan
huhuhu ...arigato gozaimasu

sampai rumah terus tgk lagenda siti kelembai
wahahaa....

Kesimpulannya : hari ni hari yg penat ... dan aku lapar !!

No comments: