Tuesday, September 21, 2010

Hari ni hari kedua sekolah ...
kena biasakan dirilah ...
asyik terkena morning sickness je ..

Aku sampai je sekolah terus naik tangga dgn muka yg ngantuk
sampai je atas , ada budak tgk aku ..
hmm..aku tau dia mesti fikir aku ni dah mabuk ke ?
jalan ada gaya mcm org mabuklah ..
lantak dialah

Masuk kelas ... nasib baik meja aku ada ..
aku geram betul dgn budak 3krk ni ,
ada ke patut dia masuk je kelas tu ...pastu dia dok runding sorang-sorang
tiba-tiba dia terus amik meja tu , mcmlah tu meja dia ..
sah-sah tu meja farhana ...
aku pun tak mampu nak jerit ke sound ke ...
aku tgk je dia buat apa , tapi meja farhana tu aku dah ganti dah

pjk-Kitaorg mals nak turun
SN-latihan
KH-memateri bateri ... arghhh!! seksa otak dgn tangan aku buat benda tu , pastu tangan dah kean alat bit tu , nasiblah dah biasa ....
MT-asal cikgu diam je ,, rupanya dia sakit tekak ... semoga cepat sembuh
BM-ringkasan mari ,... kena bebel lagi ..
BI- santai nya kitaorg ni

Masa rehat mcm biasalah .... lepak sana sini kat meja batu
Naik rehat pulak .... ternampak budak selekeh ,,
padanlah aku tak kenal ... selekeh sangat .... ahahaha
Dalam kelas tadi ,duk study pasal raya ..
hmm...nak pergi hari jumaat ... petang ...start dgn rumah fauzan
setuju tak ??.. mak aku dah bagi green light

Masa balik tu nampak budak selekeh ...
tapi rasa biasa jelah ...
huhuhu... maaflah aku dah takde perasaan ,,
susah nak buka pintu hati aku ni ...

Balik rumah ,,
tgk citer on air
alahai ni cerita zaman aku darjah lima lagi ..
apa dah ..
korang ni minat cerita korea ,taiwan ,jepun lambat sgtlah ...
aku ni dari darjah 4 lagi dah menceburui bidang ni
jadi aku tak pernah heran kalau korang citer pasal korea
cuma dulu aku tak kenal artis dia... tapi tau cerita dia

Kesimpulannya : hari ni takde apa-apa yg menarik ,
kecuali part bincang pasal raya dgn bising pasal lagu raya tu ...
ni pasal abang akulah tu ...

Hadoyaii..

Tak dpt bayangkan kalau mak aku dpt baby baru ... """

No comments: