Thursday, September 2, 2010

Last Day ...

Hari ni dah lastday sekolah...
terasa amat happy ..
muka aku ni dah senyum sampai nampak 32 batang gigi
Pagi-pagi ... kena pergi dewan sebab ada majlis
sampai kat pintu dewan ayahanda dah suruh cepatcepat masuk..
masuk , masuk....
dewan dah penuh,.. aku ni dahlah tgh hangin ,
hangin weiii ..

Maka, bermulalah majlis apa-apa tu ..
takpe;ah ..
dok depan dgn yaya dgn esyah ...
bising betul kitaorg ni ..

Dan ,,, saat yg aku tunggu-tunggu
cikgu kedah suruh kitaorg bermaaf-maafan dgn cikgu sekolah ni
err... aku punya tekak dah rasa kembang semacm ...
salam lah dgn cikgu-cikgu tu ... dan ucap selamat hari raya
ceh ! puasa tinggal lagi 5 hari dah gatal nak ucap selamat hari raya
korang lah ni ... aku pun sama je dua kali lima

Lepas bersalam .... mood kembali riang ..
masa dalam dewan tadi ...
bising giler... lagi-lagi dgn suara aida budak PK tu
memang memekak ,
patutnya dgr suara dari speaker.. ni tak suara dia yg lebih-lebih melebih
hadeii ...

Naik kelas dan duduk-duduk...
tak tau nak buat apa ,
nak main game , mcm ada game
nak main UNO mcm dah muak je
kitaorg pun main lukis itulah , inilah ..
buat sinkope untuk namalah ..
dan pyqa amik gambar ,, dia seludup handphone pergi seklah
aku pun memekaklah dgn lagu korea tu ..


Cikgu pun masuk...
tapi macm marah je... nape arr ??
our masuk dan ajar-ajar..
okey jelah ..

Masa balik tu ,
kitaorg pun mintak maaf .
ada pulak yg ugut tak nak maafkan lah ..
arghh!! sudahlah ..
kan dah nak raya .. maaf kan jelah

Puasa tinggal lagi 5hari ,,,
Esok aku sekolah ... hoihoihoi
korang esok dtg tau ...

Lepas ni aku dah tak boleh post baru dah
selama dua minggu .... rekod tu
naik sekolah baru post baru ..
kalau aku balik sini aku postlah

Bye,bye..
jaga diri , makan banyak tau
aku tau korang dah kurus ... jadi sila makan banyak-banyak
nanti aku hantar text ...



No comments: