Monday, September 6, 2010

Halo,halo...
hari ni hari last aku kat sini ...
esok aku dah balik kampung...
agenda nak balik kampung tu memang suci giler..

1]nak masak rendang
2]nak pasang pelita
3]nak bising dan memekak menyanyi lagu raya ..
4]bunga api di tangan lah ..

Semalam mak aku dah suruh kemas bilik , dan cari baju untuk bawak balik kampung
baju pulak dah berpasang-pasang ...
kasut dah beli.
tinggal perfumes je yg aku tak sempat rembat
hehe... mana ye aku nak rembat perfumes ni

Rambut pun dah gunting ..
jadi pendek ke dengdeng dah ..
ala-ala victoria beckham gitu

Tadi aku search nama budak tuttt....
dan dan .... aku dapat nama dia
gambar dia memang gerek
tgh main boling tu ...
dan dia budak sekolah ...............
arghhh... hangin satu badan , jgn kata badan
abdomen , usus besar, usus kecik semua rasa dingin je
geram betul aku ni !!!
dan dia merupakan pemain pelapis boling !!
what , dia tak pernah ckp dgn aku pasal ni
aku ingatkan dah rajin belajar taekwando tu bolehlah jadi pelapis taekwando
ni tiba-tiba je jadi pelapis boling bawah 15 tahun

huwahhh.... akhirnya aku jumpa dia
kitaorg ni berpisah masa darjah tiga lagi auww
bila ingatkan dia je mesti nak nangis
mana taknya dia orangnya yg tak reti makan pakai tangan
ada nak makan nasi dia pergi amik segenggam tu dan masuk mulut dia
macam budak kecik je ...
aku selalu ikut dia pergi kelas taekwando ,
belajar taekwando lah ...
huhuhu.... harapnya dpt talk something dgn dia
aku bet dia dah lupa pasal aku kan ... hmm....

Huwahhh...
aku tgh sedih +gembira ...

No comments: