Tuesday, September 28, 2010

Semalam aku tak sempat nak taip post ...
huhu
adik aku dah rampas berukband dari aku
kuang hajor punya budak ... aku boikot kau 4hari 4malam tau
haha...

Semalam bincang-bincang pasal jamuan untuk cikgu haslinda
tempat-KFC,angsana
hari;khamis[cuti pmr ]
pukul;2..pagi .. taklah 2ptg

bILA aku tanya mak aku boleh pergi tak ??
dia kata boleh ,..
mak aku ckp aku dah suka cikgu haslinda
hahaha.... rasa mcm nak tergelak je bila mak aku ckp mcm tu
tApi bila difikirkan ....
dulu masa cikgu linda relief time cikgu rina ..
aku lah org yg first reject dia jadi cikgu aku
dan ... naik je 2010 dia terus jadi guru kelas aku
mak haihh!! terkejut jugak ... dan masa tu aku belum suka dia lagi

Tapi masa dia ajar aku dan girls yg lain
dia okey je... cuma dia jarang nak main-main masa belajar
kalau dia tgk kita penat dia akan bagi 5minutes breaks
dia pun akan berbual-bual dgn kita , mengenali kita masa breaks ni
lepas tamat 5 minute .. dia sambung balik ajar
rela-tak -rela kena jugak belajar
tak boleh main-main je

Lepas tu ,, aku ingat lagi dia tanya sorang-sorang
nak panggil nickname apa ..
dan sekrang dia memang panggil nickname kitaorg..
dia ajar kitaorg seni dan kh ..
huhu...



Selasa punya cirita :-

Hari ni berhadapan dgn hari yg pendek kott
pagi tu kena pj..
haa... kelas kitaorglah yg paling malas setakat ni
mcm takde mood je nak pj
napelah our tak pegang girls dan boys sekali
tak sukalah tiap minggu main benda yg sama
rasa bosan lagi cuak ...

Sn pulak .. sape yg tak siap nota kena "get out from rostena class"
ni perkara paling siot antara guru-guru
aku pernah kena benda ni ,..
dan sungguh membosankan
baik duduk melombong je

kh, pateri memateri ....
sakit hati sehh dgn benda alah ni
buat wayar lagi ... dah berbelit neuron otak aku ni
masih lagi buntu mecari jalan neuron otak aku ni

Budak lelaki dapat alat gimnas dari our
perghh... jeles sehh
kenapa lelaki dpt belajar gimnas...
aku sungguh jealous dgn perkara sebegini
kalau dgn our , dia mesti ajar benda yg enjoy lagi mengejoy
Ada ke patut si pak din dgn lili ni guna benda tu main pukul -pukul
masa tu aku tgh letak kepala atas meja dan tutup telinga sebab sakit telinga
sial punya budak !!!
tau menjerit aje... lili yg bodoh dan pak din yg mental kau dah tersalah masuk kelas arr..
korang patut masuk kelas PK sana... lagi best kalau nak ajak belasah-belasah... SETAN !!
Budak krk pun kutok diaorg.. haa lantak koranglah setan ,, muka pun mcm setan

Dan... tadi didera pyqa untuk mencari cikgu norehan
aku paling benci buat benda ni
aku salahkan esyah 100% ....disebabkan dia selfish sgt..
aku pulak kena dera .... dahlah aku ni pantang bila cari cikgu

Aku tak faham apa natijahnya amik penilaian koku ni ??
penilaian ni semua satu perkara yg bodoh mcm FUN '
dah tu menyusahkan hidup org je ... nak suruh cari cikgu yg entah apa-apa tu
kalau jumpa pun , cikgu tu suruh cari pemimpin
paler botak dialah ... selfish giler
tak boleh tolong kitaorg ni ...
ni ke namanya guru penjana modal insan
eh, blah ahhh.... !!!
sape ajelah yg cipta slogan bodoh tu
hakikatnya adalah ... cikgu semua hipokrit
sama aje mcm anak murid dia...
kalau esok aku bangun aku tgk cikgu jadi anak murid dan anak murid jadi cikgu
aku takkan rasa pelik sebab tu memang patut terjadi ...

masa cari-cari tu ....
aku ni sumpah seranah aje manalah cikgu ni
menyusahkan hidup org betul ...
aku tak taulah sapa yg cipta pernilaian koku yg bodoh ni ??
saje nak sakitkan diri org lain
dia tak pernah fikir sebab dia tak pernah lalui benda ni mcm kita lalui ..
Arghh sudahlah ... !!!

I hate this kind of thing

Aku akan pastikan tahun depan nama aku takde langsung dalam koku
so, takyah susah-susah nak meroyan hanya untuk cari cikgu yg entah apa-apa tu
eeee.... meluat je aku tgk ...
uwekkkk..... '

balik tu ... adik aku dah tunggu
hahaha.... terkejut aku dibuatnya
abg haikal dah pelik tgk adik aku
dia ingat tu boyfriend aku kott
tak,tak,tak ... boysfrend aku adney..
hehehe....
abg aslam dah pandang pelik...
wahh..dia ingat lagi adik aku ,, ceh ..dgn aku dia boleh buat-buat lupa
tarik kang fius otak tu baru tau !!
hahaha

No comments: