Thursday, February 18, 2010

Lepas Baca Blog Zawani Rasa macam Nak Cekik Dia


Hoi zawani bt rosman ! aku tau ye pasal cerita pandamen tu ..

Tiap-tiap hari tgk cerita tu . Kau tau ape pasal kau mana tgk cerita tu tiap-tiap hari . huh ' . hei aku suka kat cikgu panda ..
Woi apsal tiba-tiba ckp kau suka kat Wu Zun ni . Sibuklah kau . Aku suka dia dulu so jgn sibuk lagi menyibuk ye kat sini .
Aku tak tiru pun si kamarul punya folio dia pasal dia buat tajuk lain jadi tak boleh nak tiru ..
Akhirnya aku dah siap taip pun kerja tu . Bukan mcm kau entah apalah yang dibuatnya .. Huhuuu haru ..
Kau dah tgk ke cerita down with love mesti belum kan ^_<
Cerita tu best and ada pakwe aku kat dlm tu .. Jerry yan lah orgnya
Zawa bagitau jelah sapa yang letak buku math tu . Aku janji aku tak marah dia . Lagipun nak buat apa aku marah dia , dia dah letak buku math aku tu pun dah kira bagus . Masa buku math aku hilang tu aku menangis tak tentu pasal kau tau tak .. Habis berbaldi -baldi air mata aku jatuh hanya kerana buku math . Nasib baik teacher maimoon tak marah kat aku . Itu pun dia tak tau buku math aku dah dijumpai .
Nasib baik ~
Apapun air RX lagi bagus dari ELKEN . Eleh nama elken tu dah mcm nama alat tulis . Rx pun mcm rhinoceres pun bunyi lagi kuat daripada kau punya .. uwekkk muntah aku dibuatnya..
Semalam aku rasa happy sebab dpt jumpa kawan lama ..
Nama dia Ammar . Dulu satu sekolah dgn aku masa darjah satu sampai darjah 4 . Then aku kena pindah ke tasek . kat tasek sampai darjah 6 then masuk SMK bbu dpt kelas KAA . Kira oklah tu ..
Mula-mula aku nampak dia hati aku mengatakan aku kenal dia tapi tulah aku tak ingat sapa nama dia . Bila aku nampak adik dia yang lelaki baru ingat nama dia . Banyak yang berubah pasal dia . First sekali suara dia , suara dia berubah begitu ketara jadi garau pun ada then tinggi dia tetap tak berubah aku lagi tinggi . Kulit dia pun masih tak berubah still warna coklat gelap . Itu yang buat aku suka dia masa kecil dulu . Dia memang tak hensem aku akui itu tapi dia ikhlas itu yang penting pada aku .
Time aku nampak dia tu tiba-tiba tangan aku mengeletar tak tentu pasal then tangan aku rasa sejuk sangat( mcm takde darah ) . Badan aku pulak berpeluh -peluh ( padahal aku tak lari pun ) . Jantung aku tiba-tiba berdegup laju . Aku rasa mcm ada yang tak kena ..
Lalu aku berlari ke bahagian novel hanya untuk mengelak dari bertembung dengan dia . Dahtu dia pergi pulak kat bahagian novel .No yang aku rimas ni . Dah lah masa tu aku rasa tak keruan dia pulak sentiasa ada kat sisi aku seolah-olah tak nak berjauhan dgn aku .
Bila aku kat kiri dia kat kiri bila aku kat kanan dia pun ada kat kanan . Bila aku buka buku dia buka buku , bila aku tutup buku dia pun tutup buku . Aku sempat berbisik perlahan " Ammar" . Dia pun pandang aku tanpa riak wajah 'batu' .
Oklah tak nak cerita panjang yang pasti aku tak pernah ada pengalaman sebegitu ketika berjumpa sahabat lama . Aku tetap rindukan Ammar ..
Hari khamis 18 february merupakan hari jadi dia . Happy birthday awk ...

1 comment: