Tuesday, February 2, 2010

Kaki ku Lenguh .. Badan rasa makin Tegap(Ceh!)

Baru lepas kena dera ni rasa sedap sikit badan ..
Yelah biasanya aku duduk rumah main komputer . Tapi minggu ni dan bulan ni aku kena keluarkan peluh waktu petang . Huuu sihat sikit rasanya . Hari ni aku tak tahu nak catat ape .
Semalam adalah episod terakhir cerita Boys Over Flower . Last-last Jun pyo with Jan di , Ji hoo sorang- sorang dan dia kerja sebgai doktor. Yi jung dengan Gan Eul dan Woo bin takde dengan sape-sape .
Happy Ending .. Hihihihi
Lepas kawat ni aku rasa mcm nak sepak orang . Kalau bolehlah nak sepak bola tapi disebabkan bola takde aku sepak jelah kasut adik aku sampai masuk gol .Hahaha
* * * * * * * * *
Tadi masa dok tunggu mak aku kat kereta . Ya ALLAH panasnya masa tu . Rasanya aku dah cair mcm ais-krim .. hehehe
Masa ni aku nampak si Nazrin tengah jalan nak baliklah tu , bapak dia dah tunggu dah pun . Aku pandang je dia masa dia jalan . Sekali dia pandang aku balik . Aku pun cepat-cepat mengalih pandanganku .
Tiba-tiba teringat kat soalan aku di facebook .
Aku buat soalannya begini
" If yesterday you see Nazrin Lokman have hair But today you see Nazrin doen't have hair . What will you say ?
Aku pun jawablah " aku akan cakap kat dia , eh nazrin mana rambut kau ada orang pakai ke ? "
Aku rasa dia mesti dah baca soalan tu . Anis pun cakap dengan aku abang dia marah sorang -sorang ( dah sewel ke ?) . Anis sibuk nak bela abg kesayangan dia ni .
* * * * * * * * * *
Tadi aku ada bawak balik orange mandarin . Mula -mula tu aku nampak syahmi bawak satu plastik orange ni . Aku sempat minta dengan wahideen orange tu . Rasa mcm mengidam nak orange pulak . Wahideen pun ambilkan . Aku tanya dia dia amik berapa . dia pun jawab dia amik satu . Dia pun cakap lagi syed hussein (betul ke ni ejaan nama dia sorry ye awk kalau salah eja) amik sampai dua biji dah habis makan pun . ISH! durjana sungguh ..
Hari ni sumber inspirasiku pakai songkok . Dia nampak kacak sangat bila pakai songkok ( aduhai ! mesti saham dia kat sekolah naik )
Alamak terlepaslah aku .. !
Ya Allah mudah -mudahan aku boleh berkenalan dengan dia pada masa akan datang . Amin ..
Aku tak rasa dia tu jenis yang suka orang . Kalau dia dah ada aku nak buat mcm mane ?
Walauapepun "dia tetap di hati " ( ceh ! betul ke ni , InsyaAllah )

No comments: