Tuesday, February 16, 2010

Konsert Fahrenheit



Ini gambar ahli kumpulan fahrenheit . Hensem tak ? . Mesti korang akan jawab hensem ..

Semalam aku ada tengok konsert diaorg . Sambil tu aku sibuk nak mencari-cari suara sapa yang sedap .. Ada dua orang yang suara nya sedap iaitu Aaron dan Wu Chun .. . Dalam gambar di atas Aaron pakai baju warna hijau . Jiro sebelah Aaron . Kat bawah pulak baju merah ke pink tu namanya Calvin dan yang pakai baju biru tu nama dia Wu Chun .

Keempat-empat orang ni merupakn sahabat baik .Diaorg ada cerita mcm-mana diaorg bertemu . Rupanya diaorg bertemu secara berasingan . Aaron yang ternampak Jiro lalu mengur "Badan awak belum cukup berototlah ' . Kawn diaorg yang mendengar dialog itu hanya ketawa. Memang Diakui badan keempa-empat lelaki ini semuanya sasa dan bertenaga . Kalau diaorg nak kahwin pun dah boleh dah . Tapi yang aku perasan , badan yang paling sasa ialah Wu Chun . Badan dia benar-benar sasa dan bertatu di lengan sebelah kanan . Dia bukanlah seorang yang kidal . Siapa agaknya dalam ahli kumpulan fahrenheit ini Left-handed person . Dalam Cerita Momo Love ada seorang ahli kumpulan fahrenheit berlakon sebagai watak utama iaitu Jiro Wang .Dalam cerita tu dia dikenali sebagai Shi Lang , merupakan seorang left-handed person . Adakah itu benar ? Tahu atau tidak untuk berlakon menjadi seorang yang left-handed person sangat susah . Percayalah ..!

Dalam keempat-empat ahli ini takde sape pun yang dah couple . Bila nak couple ni ..?. Aaron just menjawab " kami sibuk dengan kerja dan tiada masa untuk bercinta " . Rasanya kawan -kawan dia yang lain pun begitu . Aku terdengar desas-desus mengatakan yang Jiro sekarng dah bercouple dengan Cyndi . Dalam Momo Love diaorg berdua ni digandingkan bersama dan last-last happy ending ... Rupanya memang diaorg couple kat luar pengambaran. Pasangan yang Sesuai ...

Keempat-empat sahabat ini juga merupakan pelakon . Sperti Jiro dia sudah berlakon dalam banyak cerita antaranya Momo Love, KO One , xfamily dan sebgainya . Calvin juga merupakan pelakon . Dia berlakon dalam cerita Romantic Princess(2008) , Momo Love dan lain-lain . Wu Chun juga merupakan seorang pelakon .DiA pelakon dalam cerita Hot Shot , Romantic Princess dan lain -lain ( sebenarnya aku takdelah nak ingat sangat ) . Untuk Aaron aku tak tau dia berlakon dalam cerita apa . No berita langsung ..

Itu jelah yang aku nak beritahu korang .. Harap boleh tau serba sedikit tentang diaorg..

No comments: