Wednesday, February 24, 2010

Hari ni Ada Raptai Sukan. Penatnya..Badan Aku rasa Lemah

Hari ni aku rasa penat sangat . Yelah hari ni ada raptai sukan . Esok pulak ada sukan . Penatnya!!
Lepas habis semua acara barulah raptai untuk pembarisan mula .
Aku dengan bersungguh-sungguh kawat hari ni . Hhehehe
Sebenarnya rasa malas gila nak kawat . Tapi lepas nampak dia terus ada mood . Hhahaha

Aku rasa pelik sikit dengan budak tu ..
Hari ni dia datanglah.. biasa hari sukan bukan main malas nak datang.
Agaknya esok dia dtg tak ?
Hmmm.. harapnya esok dia datang . Kalau dia tak datang aku nak buat mcm mana ? tu hak dia..
Hari ni bila nampak dia aku rasa lain . Tak mcm hari-hari lain yang aku nampak dia .. ( sikit je)
Masa aku tengah jalan dengan temanku . Aku tak perasan yang dia ada kat belah kanan aku . Masa tu dia tgh berbual kot..
Dgn sape entah dia berbual . Time aku tgh jalan tu dia tunduk je. Muka pun lain mcm je..
Errr.. senang citerlah memang sengal. Aku bukannya nak makan dia pun . Tunduk muka mcm ada raja lalu . ( perempuan ratu ye )
AKU pun buat bodoh je . Hihihi

Pergh !! tadi kawat . Aku rasa dah cair mcm Ice-cream kat situ .
Panas sangat kat padang tadi . Bukan kat padang je kat tempat lain pun sama. Lainlah kalau kat padang tu ada kipas angin ( alah yg bentuk dia mcm windmill tu ) besar tu ..
Aku rasa aku punya unit berunitform makin maju . Hehehe
Saja memuji .. Tadi masa tgh syok kawat . Adalah satu cikgu ni nampak aku kawat . Dia pun sebut " anak cikgu ... "
Aku pun tengoklah kat tepi jalan tu sape . Rupanya ustaz hafiz. Eh dah takde rambut . Agaknya manalah rambut dia pergi . Dah kena gigit dgn gajah tak ( opss lupa gajah takde gigi) .
Lepas habis raptai aku pun balik . Aku ingat boleh balik awal rupanya mak aku sibuk nak siapkan astaka . Nak buat mcm mana kan ? tunggu jelah . Dalam pukul 2.15 minit gitu baru balik ..

Time habis je kawat tu . aku terus naik atas . Yelah dah kehausan yang sangat . Rasa macm baru balik dari padang pasir ( padang pasir ok lagi ada oasis) . Then aku pun pergilah mencari pyqa..
Masa jalan tu aku ternampak dia berbual dgn Azwan kat koridor mana entah . Alah yang depan kantin tu .. Mana-mana jelah .
Aku pun pelik sejak bila budak tu rapat dgn azwan . Alah .. Ina agaknya kau je yang tak tau dia memang rapat dgn wan .
Dia pun berbual dgn azwan . Pergh.. bukan main lama berbual . Aku pun turut tertanya-tanya apalah yang diaorg bualkan tu . Mesti mengutuk pasal aku . Atau pasal benda lain . Arghh ! blah lah ..
Lepas berbual tu azwan jalan kat depan aku . Huh! kurang ajar . Aku tegur tapi tak nak jawab . Baling nanti kepala tu dgn batu . Tumbuhlah satu benjol cantik kat kepala kau . Hihihi

Aku pun tunggulah kat kantin tu . Kepala aku rasa pening sangat. Ni mesti aku tak makan dari pagi . Aku just sempat jamah scott emulsion.
Aku pun rasa mcm nampak wahideen kat depan tu . Rupanya azwan .
Dia tgh duduk kat situ . Peliklah kenapa budak tu asyik berkepit je dengan wan . Sudahlah ...
Then , aku rasa .. kat mana aku ada , kat situlah dia ada .. Sibuk je

Semlam ada cerita best ...
Semalam lepas balik dari masjid tu . Aku balik semula ke sekolah .
Ahah! aku pun ternampak syahmi and the geng kat situ .
Aku just tenangkan diri je ( aku rasa nervous sangat masa tu)
Tapi aku just ingatkan diri aku " sab maintain vogue sab" .Yelah dah S.I depan mata. Aduhai ~
Masa tgh duduk tu . aku dengarlah diaorg berbual .Ermm..
Mcm ada pasal aku je dalam perbualan diaorg tu . Nak wat mcm manakan .. Aku pun maintain vogue je kat situ . Diaorg pulak syok ketawakan aku . Kurang diajar betul .
Muka aku pulak dah masam mencuka. Betul ke aku tak terasa ?
Memanglah tak ..Aku cuma bengang tahap cipan dgn diaorg tu .
Tiba -tiba zul pun dtg dgn muka kelat( esyah dah kalut tu) . Dia tanya aku nampak tak beg bimbit dia . Aku pun cakap tadi nampak . Dia kata kat situ memang ada beg tapi takde beg bimbit yang dalam dia ada baju . Ada pun beg bimbit yg penuh dgn buku . Masa tu aku dah boleh agak yang beg tu beg dia . Aku pun pelik mcm manalah dia boleh lalai sampai mcm tu sekali . Last-last aku dgn ringan mulut pergi tanya cikgu azzah rumah dia kat mana( ceh ! padahal dah tau)
Cikgu azza tanya nak wat ape? Aku pun cakaplah yang beg dia dah tertukar dengan beg kawan aku . Then dia pun call mak budak tu .
Akhirnya beg tu pun tertukarlah .
Hahaha
Masa tu muka zul dah mcm nak nangis . Nangis jelah aku nak rakam nak bagi aisyah tengok . Hehehehe( cukup sadis tak ? )


No comments: