Friday, February 5, 2010

Esok ada Larian Uda atau dikenali sebagai Merentas Kota

Ehem esok ada larian udalah .. kali kedua bagi diri aku sebab tahun lepas aku dah lari sejauh 5 km . Jauh tak jauh tak ? Ish mestilah jauh berpuluh batu je ..
Tadi pyqa telefon aku dia kata mcm ni " sabrina aku rasa esok aku tak boleh larilah sebab aku dah terkena flu . "
Aduhai ! pyqa ni . Tulah cari pasal lagi dengan kolam ikan . Sabar ina sabar. Sabar itu separuh dari aku ( yelah nama aku kan Sabrina maksudnya sabar) lain kali belajarlah bahasa arab .

Hei , hei rumah kuning lari betul - betul tau ..
Ya Allah kau berikanlah kekuatan kepada rumah pahlawan kuning . Semoga usaha kami direstui-Mu . Amin ..

*****************************
Tadi petang aku ada tuisyen dgn cikgu Maimon kat rumah dia . Rumah dia sunyi je . Yang ada hanyalah kucing yang berkacukkan suka menggangu aku belajar . Aku start pukul 3 hingga pukul 5 .
Aku yakin yang amat kalau anis nak belajar kat rumah cikgu , mesti dia dah cabut lari ke luar rumah . Yelah kat rumah cikgu banyak kucing . Aku sabar jelah dengan kucing tu .
**************************************
Kenapa dah dua hari aku tak nampak sumber inspirasiku .
Dia hilang ke ? atau saja menghilangkan diri .
Kalau aku nak pergi rumah dia bukannya jauh sangat sebenarnya dekat je tak sampai puluh batu pun .. Ish ish ..
Agaknya dia lari tak esok . Aku harap sangat dia lari esok ..
Awak , awak larilah esok ( nak pula dia dengar cakap aku )
*************************
Tadi pagi aku tengah duduk bertenggek kat tepi dewan sambil saja nak tengok bulan . Hari ni bulan separuh ( half moon ) . bila agaknya dapat tengok crescent moon . Pagi tu aku ternampak lah dia ni .. ( my inspiration) dia tengah jalan dengan syahmi( kembar aku ) dan lain lain ( sebenarnya aku tak perasan sangat )
adalah budak perempuan ni panggil nama budak tu (........)
Terdetik jugak perasaan jealous dalam hati ini . Tapi buat apalah aku nak jealous dgn kawan dia . Lantak dialah tu hal dia .. ( jealous sebenarnya )
**************************
ESok ada kejohanan catur peringkat daerah . Helo Zawani ( mei mei)
esok buat betul - betul tau . Ye ye aku tau kau taklah sehebat Rizuan yang ketot tu tapi cubalah sedaya upaya sekurangnya ..
Rizuan pulak aku memang tau kau memang dah pakar dalam catur ni .
Apepun aku doakan wakil catur johan dalam kejohanan catur nanti . Amin ....

No comments: