Tuesday, February 16, 2010

Down With Love








Hello ! . Sape rasa dia peminat cerita taiwan , korea and jepun . Aku ada berita baik untuk korang . Ada cerita taiwan yang baru telah ditayangkan di 8TV . Tajuknya Down With Love .. Pasti menarik perhatian korang sepertimana ia menarik perhatian aku . Sebab ada Jerry Yan kat dalam cerita ni ..Aku dah menjerit tak tentu pasal .Hahaha..



Cerita ini baru aku tengok episode 1 and 2 . Jadi no conclusion . But aku memang suka sangat cerita ni . Masa starting dia aku dengar lagu dia .Sedapnya lagu dia . Agaknya sapa penyanyi dia . Aku rasa mcm terdengar suara Jerry yang nyanyi . Aku pelik kenapa dalam cerita ini Ella yang menjai awek Jerry . Aku rasa macam tak sesuai. Betul tak ? Aku rasa diaorg patut pilih selina atau Hebe tian dari kumpulan S.H.E eLLA tu aku tengok macam rock lee dalam cerita naruto pun ada . Yelah tengok aje rambutnya macam mana . Macam mangkuk kan .



Itulah yang aku pelik macam manalah Jerry boleh suka ELLa dalam cerita ni . Tak sesuai lah .. Tapi tulah "cinta itu buta" .Bila dah buta kenal ke rupa ? Yang penting keikhlasan dalam cinta mesti ada . Jangan kita cintakan seseorang itu dengan sebab dia kayalah , dia itulah , dia inilah . Salah pakej tu . Kita kalau nak bercinta kita mesti pilih pasangan yang benar -benar serasi dengan kita. Jangan sorang kepala lain , sorang lagi kepala lain . Nanti bergaduh jelah kerjanya ..



Tengok mcm cerita Boys over flower. Jun pyo yang kaya tu pun tak nak awek yang kaya sebab dia suka Jan di yang miskin lagi sederhana . Pelik tapi benar . Asalkan hati baik dan ikhlas ..Jangan cuba mengambil kesempatan pula .



Jerry merupakan seorang peguam yang berpangkat tinggi dalam cerita ini . Manakala Ella merupakan seorang budak perempuan yang sederhana hidupnya , kena buat mcm-mcm kerja untuk menyara dirinya dan keluarga . Last-last Jerry pun Fall in Love with Ella . Sebab dia merasakan ella benar-benar jujur dengannya . Jangan tak tau semasa ella dicium oleh lelaki lain . Jerry pun dengan cepat-cepat tarik ella ke pangkuannya . Akhirnya lelaki tu tercium Jerry deh .. kEsian yang amat . Jerry pun marah-marah lelaki ni sebab cium dia . HAHAHA



Nanti adalah babak tu . Korang tengok jelah ..





nI GAMbar Jerry Yan .. Hensem Tak ? . AKU sUKA dia ni sebab dia ni rajin bekerja dan pandai berlakon . Tarikh lahir 1 January .Umur dia sekarang 33 atau 32 aku tak bape nak ingat . Dia ni Pakwe aku .... Hihihi, Jangan jealous ..! ( aku single lagi ) .

No comments: