Monday, February 8, 2010

Hari tak datang sekolah ..Cuti Sakit..

Hari dengan sedihnya aku ingin melaporkan bahawasanya aku cuti sakit . Sebab pagi tadi aku bangun je bibir aku dah start rasa sakit . Huhuhu .. aku pun meraung tak tentu pasal..
Mak aku pun cakap hari duduk rumah je ..
Kat rumah pulak bosan tak tau nak wat ape ..
Aku startlah skodeng sana sini . Peduli apa aku orang nak kata apa pasal aku . Kalau aku tahu aku lempang orang tu mahu dia tergolek kat tanah .
*****************
Hari ni aku tak dpt tgk dia
Hari ni aku tak dpt jumpa budak 2KAA..
dAh bape hari aku tak dpt jumpa dia . Semalam just ternampak sikit-sikit je . Itupun pasal dia pakai songkok ( aku tak dpt nak cam dia)
Naiklah saham dia ...
***************
Hari ni aku rasa free sgt .. pasal hari ni tidak payah dgr desas-desus gosip aku dgn Najmi Abdul Fattah ( najmi tahi lalat)
Aku sebenarnya tak bape enak nak diskandalkan dgn dia ..
Mcm tak best je ( pandailah kau Ina )
Aku nak skandal tapi dgn org lain .. Dgn sape ye..
Aku taknak dgn budak tu ..Aku suka budak tu
Bak kata syahmi senyap-senyap sudah
Esok kena balik lambat pulak ..
Yelah esok ada kelas tambahan dgn ustaz zul ..
Ustaz esok balik awal boleh tak ? Saya tak larat nak balik lambat..
Kaki saya sakit .. Then saya kena hafal mcm-mcm perkataan arab
Ustazah Ainon suka buli budak KAA mcm aku and the friends
Sabar jelah Ina oit
Sabar itu separuh dari aku ( sabrina dalam bahasa arab bermaksud sabar)
Jadi sabarlah ...
Aku rindulah kat dia .. Semalam azwan tanya aku tapi aku mengaku sedang-sedang je .. Yelah aku malu nak mengaku dgn dia .
Dah gila nak suruh aku mengaku depan dia . Sperti dibaling sebiji batu besar sebesar tapak tangan ( dush ! amik kau ina kan dah kena machine gun canggih kat dunia ni ) ..

1 comment:

tigerceria said...

hahahhaha... kelakor le ko ni sab.... mcm2 ko cite...