Thursday, February 18, 2010

Jantung Aku Berdegup Kencang Bila Ternampak Amar Si Kawan Lama

Lepas kelas arab tadi aku terus pergi ke angsana . Then aku pun berjalan-jalan lah kat angsana .. Aku pun masuk badan bookstore pasal mak aku nak beli alat tulis sikit. ( mcm banyak je aku tengok )
Aku pun terus ke bahagian komik. Kat situ aku sorang je .. Then datanglah seorang budak lelaki dgn adik dia . Bila aku renung muka budak lelaki tu .. mcm kenal je budak ni " aku berdesis dalam hati
Bila dah lama merenung tu ..
Yes ! akhirnya aku ingat siapa budak tu ..
Budak tu namanya Ammar dan adik dia Akhbar .
Sebenarnya tengok dari kulit pun aku dah boleh ingat psal kulit dia gelap dan sangat lain daripada yang lain . Hehhee
Sorrylah aku bukan nak kutuk kau . Gurau je .. Hihihi
Masa aku renung dia tu nasib baik dia tak perasan . Dia pun sebenarnya ada pandang aku semcam . Aku pun rasa lain macam je bila nampak dia .

Yelah dia nampak lain sangat . Tinggi still sama . Aku lagi tinggi dari dia . Rambut dia tercacak sikit . Rasanya tak duduk asrama budak ni maklumlah anak ibu . Akhbar pulak still hensem tak macam abang dia.
Lepas kat bahagian komik tu aku pergi pulak ke bahagian novel PTS sebab badan aku rasa semcam . Tangan aku pulak asyik menggetar tak tentu pasal . Masa tu hanya Tuhan je yang tau macm mana nevousnya aku . Rasa kat diri ni takde darah . Sebab tu aku cepat-cepat lari dari bahagian komik . Aku rasa nervous sgt..

Lepas dah pindah tempat tu . Tangan aku tiba-tiba menggetar-getar . Jantung aku berdegup laju . Badan aku berpeluh-peluh ( padahal tak lari pun )
Dah elok -elok kat bahagian novel . Ammar datang lagi kat situ dgn adik dia .
Aku pun buat-buatlah menelaah novel . Sebenarnya dalam hati rasa nervous sangat . Dah lah tu Ammar saja berdiri kat sebelah aku . Aku kat kiri dia kat kiri . Aku kat novel dia pun kat novel .
Ammar oh Ammar ~

Ada jugak aku bisik nama Ammar kat situ . Dia dengar lah aku rasa .
Tu pasal dia pandang aku tapi tak tegur aku .
Oh ! Ammar I wish I could talk to you . I as you friend really miss you .
I want to know about you .

Kalau nak tau dulu masa aku darjah 1 and 2 aku pernah suka kat Ammar . Aku pun tak tau nape ?
Yang pasti dia ada ramai peminat . Tapi paling layan aku sebab aku sekolah swasta dengan dia dulu . Jadi kitaorg memang kenal rapatlah .
Lepas darjah 4 aku terpisah dengan dia sebab aku kena pindah tasek utara . Sedihnya ~
Bila ternampak dia tadi aku tiba-tiba jadi nervous semcam . Tak pernah aku dapat pengalaman mcm tu masa terjumpa kawan lama. Kali ni lain sikit .
Agaknya pasal ada sikit hati aku ni masih suka pada dia tulah jadi macam tu . Aku seperti ada rasa dia pandang aku semacam .
Then dah tengah hari dia pun keluar dari kedai buku tu . Aku just senyum je . Dia pun nampak aku senyum kat dia .. Then dia pun senyum kat aku
Argh ! Ammar aku rindukan kau ..
Selama ni kita dah terputus untuk beberapa tahun
Akhirnya kita berjumpa kembali ..
Aku harap semasa melanjutkan pelajaran ke universiti , aku harap kita akan bertemu lagi . Aku tau kau memasang impian untuk sambung pelajaran ke luar negara . Aku juga begitu .. Semoga berjumpa lagi

Tadi lepas habis kelas arab tu . Aku tunggulah kejap kat luar .
Jeng, jeng , jeng datanglah budak 3KAA ni . Yang pasti tgh aku sibuk bercakap dgn pyqa tu . Tiba-tiba ada sepasang mata memandang aku .
Adalah budak tu ..
Tak habis-habis dgn mata bola tennis dia tu . Punyalah tajam merenung aku . Jgnlah wat aku macm ni ...

Hari ni aku rasa happy sgt sebab .. Hari ni bersamaan dengan
... February 2010 .. ialah hari jadi dia .
Happy Birthday Awak"
Semoga sihat dan ceria selalu ..

Walaupun dia tak nak bercakap dgn aku .. just wish dari jauh pun dah kira ok ..
Aku ikhlas ye ..
Today I feel like I been touched by an angel ..
aku ada satu lagu
" Finaly I can feel heaven on earth "
" its like been touched by an angel "

Today i want to say
" Today was fairytale "
Miss dia.. huuu

No comments: