Sunday, February 7, 2010

Hari ni Aku sentiasa Digosip Dengan Najmi

Najmi , Najmi , Najmi
Argh ! sudah ... aku dah tak larat nak dengar nama Najmi . Mcm manalah budak ni boleh berselisih dalam hidup aku . Asal aku nak nafikan aku suka dia mesti ada je manusia yang suruh aku mengaku aku suka Najmi .
Ampun ! sungguh aku tak suka Najmi . Anis aku tak suka Najmilah jgn memandai nak menuduh orang tak baik . Muhammad and the geng korang memang suka kalau aku ada skandal dgn Najmi kan ..
Teacher suryani pun suruh aku berbaik dgn mak Najmi ( ish haru )
************************
Eh Najmi kau suka ke kalau ada gosip dgn aku ?
Mesti tak suka kan . Aku tak suka kau masalahnya .. Hati ini tidak pernah menyukai kamu .. Malang.. ( malang..) . aku suka orang lain ..
****************************
Hari ni sepatutnya aku dtg kawat . tapi sebab kaki aku dah rasa sakit gila.. Huhuhu tadi nak naik tangga pun dah mcm ayam katik .. sabar jelah ..
Hari ni sekolah aku ada majlis perwatikahan .. Aku pun tengoklah syahmi pakai blazer . Pasal semalam dia sendiri suruh aku tengok dia.( hehehe)
Hari aku rasa macam terlebih Hyperactive pulak ( ceh padahal malas)
Tadi pagi dalam pukul 7.00 pagi gitu aku ternampak crescent moon ( bulan sabit) .. Tiba -tiba aku teringat kenangan aku pada zaman kanak-kanak dulu .
Cikgu aku dulu merupakan cikgu PBSM . Then dia bagitau kelas aku apa maksud PBSM . Memang kitaorg dah tau apa maksud PBSM ( persatuan bulan sabit merah ) . Dia pun memandai putar belitkan maksud PBSM jadi Persatuan Bapok Semalaysia.. tak patut.. Satu kenangan yg tidak akan aku lupa .. .
Hari ni merupakan hari yang tak bape nak penat pun sebenarnya... tapi boleh tahanlah ..
*********************
Aku rasa ganjil sgt bila budak tu pakai songkok ...
Azwan ni sejak bila entah tahu rahsia aku . Rupanya Syahmi punya kerja yang bagitau si Azwan ni .. Tak patut..
Hei azwan tolong simpan rahsia aku tau ..

No comments: