Wednesday, April 21, 2010

Very Tired..Feel like want to faint

Penatnya... (hanya one word yg boleh aku katakan..
Banyaknya home work.. cikgu memang suka dera kita tapi untuk kebaikan lah
pagi tu aku duduk sorang-sorang je kat belakang..
tau tak sebab apa..
1]nurin dtg lambat and tinggalkan aku sorang kat belakang
2]pyqa pulak tiba-tiba tak dtg.. (nak kena sembelih dia ni)
hey zawa suruh bawak buku sejarah dia esok..kalau tak kau kena pancung.!

Hari ni best sikit...
masa rehat tu mcm manalah boleh tak perasan S.i lalu kelas aku ..
bila aku pandang tepi tu ..
eh dia dtg ..??
memang dia dtg..ini bukan imaginasi..tapi realiti.
hahaha..
Panda pun dtg.. pakai baju KPL .
tapi panda tetap gemuk..tak tembam sikit je sebenarnya.
hahaha..

Wah azwan...
tak sangka aku .. rupanya kau ni boleh tahan bermain dgn ayat..
hahaha.. aku dah jumpa dah ayat yg baik punya..
ye,ye semalam memang aku ketawakan kau pun..
kena bersanding dgn umairah memang mimpi ngeri untuk kau ..
sungguh ngeri ...hahaha
nasib baik kau jauhkan sikit kerusi tu ..barulah tak jadi pengantin baru ..
heheh..

Ada berita panas di sini.. ye,ye baru keluar dari oven ..
memang panas..
Luqman and zul berperang..
cis! mcm apalah korang ni,.
senang kata .mcm cat and rat .."
berperang just for a girl..
that is bad..real bad..
di sini aku nak menyatakan aku sokong Lonelyboy..
Aku tak sokong zul..sebab dia sepatutnya dgn esyah..
hehehe... jgn terasa ye..

Aku ajak esyah temankan aku pergi jadi along..
kutip duit untuk PPI lah ..
jadi aku pun bertawaflah satu bangunan tu ..
tapi dlm banyak kelas yg aku pergi tu
sorang je bayar RM3 dgn aku ..
BONGOKS ! punya budak petang..
bila masuk kelas tu kdg-kdg diorg malas nak mengaku ..
buatlah perangai mcm tu ..
nanti aku ckp dgn cikgu ..baru korang tau .

Jeng,jeng,jeng..sampailah kat kelas 2C1..
yE,ye ,,MK kat dlm tu ..
hanya kaum lelaki je yg ada..
esyah masuk ..
MK dah pandang dia semacam ...
eleh.. MK tu baru ada dua calon.. (calon je)
apalagi esyah.. kau tak nak cuba cucuk jarum ke..
hahaha... alahai ~
Sorrylah sebab kau kena menanggung malu untuk itu
kau ni sporting jugak act dgn budak petang tu
kalau aku takde maknanya lah ..
hahaha...

I found the new sentences..
very romantic.. sound so sincerely..
i will put that sentences later..
hehehe..
after you read.. please laugh or smile ..
:))..hehe


2 comments:

Aisyah Suhaimi said...

wah2...terase aku!tapi aku relaks je..
aku x nk MK!x best..aku nk maseh menanti seseorang yg jauh..^^

Annelisse said...

ceh..menanti konon.. dfia pun taknak kau ..just surrender jelah