Saturday, April 10, 2010

Study Together... Thank you

Huargh!! ngantuknya...
bangun pagi je bapak aku dah suruh siap-siap pergi kelas math
pukul 8.30 sampai rumah teacher...
masuk je, syahmi dah ckp hai..
ayo rajinnya dtg kelas...
aku pun duduklah sorang-sorang kat situ ...
bape minit gitu ,,najmi dtg..yo..
dgn mata dia yg bengkak and suara yg dah serupa mcm katak puru
dtg jugak dia... aku bet semalam mesti dia tidur lambat..
rupanya memang betul pun.

dia dtg duduk depan aku ... aku pun tgk jelah dia..
nasib baik syahmi pun join sekali duduk kat situ...
kalau tak kita berdua jelah najmi oit..amat bosan

masa jawab math tu mcm biasalah...
kepala otak aku bengong , jadi aku tgk je soalan tu sampai tembus..
hahaha...
nasib baik syahmi baik hati tolong ajarkan ...
thank you syahmi...
nak harapkan najmi...celah batu karang pun jgn harap.
sebenarnya najmi tu tgh mengantuk..jadi dia memang takde mood nak buat semua tu..aku pun ngantuk sampai nak terlentok tadi..
syahmi pulak kacau..tidur,tidur...hahaha(jgn marah )
masa syahmi ajar tu ...
najmi sengal sikit...
asyik buat bunyi protes je..
siut je... tak sopan.. hahaha

hei korang jgn lupa buat kerja math dlm book 2...
tadi teacher pesan..
aku ,syahmi dgn najmi semua dah merungut..
alah .takkan nak buat dlm buku...
kalau pengetua nak sgt check buku ,
check jelah buku topgoal tu ..
hmm..betul3 aku bersetuju dgn idea najmi tu ...
aku pun malas nak buat dalam buku tulis...
tak masuk dlm bidang... hehe

happy news here...
aku dah pun masuk tajuk baru ...
yey,yey.yey...
tapi budak dua ekor tu dah jauh ..
dah masuk tajuk circle pun..
takpe, biar lambat asal faham... ^_^

Syahmi kau memang tak pandai bersastera...
mcm nilah , biar aku betulkan sikit pantun kau
alang-alang bau bacang..
aku pun nak ikut pulang...
hah! itulah pantunnya ...
aku suggestkan kau kena banyak baca novel..
yg melayulah ...
betul3..baca buku english pun best..
sebenarnya sgt best...
ayat-ayat dia yg berbaur sinis tu boleh digunakan
untuk menganjing org ... hahaha

oklah...
got to go..nak tkg cerita NO LIMIT...
semalam punya aku tersalah tajuk..
to nurin[kalau dah habis baca aku kan novelis nanti esok bagi aku tau]
ye,ye...


my note; eih syahmi kau left handed person ke ?
aku perasan tadi ... ooo
.aku pun left handed person

No comments: