Thursday, April 15, 2010

Enjoy my Day...Its not my request to See Him but I happy to see him

Hari ni korang akan cakap aku haloba ,atau greedy ..
heheeh...
tapi ini bukanlah permintaan aku ..
dia yg muncul sendiri kat depan aku ..
dia pun tak rancang semua ni..
kitaorg pun tak sengaja bertemu .. betul tak ??
pastu nampak panda..eisyy dia pandang tangga perempuan
buat apa pulaklah si panda ni ...
aih sekali boleh nampak dua orang ..kat tempat yg sama pulak tu
tapi aku pandang sorang je...S.i lah .
hahah.. gila betul .

Esyah ...
alahai kesian kau dgn zul ni ..
si zul tu asyik muka muncung je..
sekali tgk mcm org ..dua kali tgk mcm duck..
kau pulak ..stress tgk muka dialah ...
pening kepala lah ...
arghh boleh blah lah ...
korang ni hal rumah tangga tolong jgn bawak ke kelas ye..
jadilah profesional mcm aku ..
hahahaha.. =;=..perasan

Weird..
itulah satu perkataan yg aku boleh katakan ..
si faizun tu bila lalu kelas aku ..
kepala dia mesti gatal nak jenguk kelas aku ,.
hoi kau nak buat apa hah!
tgk-tgk kelas aku mcm tak pernah tgk kelas..
hihi..tak marah pun... saja nak gertak ..

Aku rasa happylah hari ni ...
tak taulah napa...
maa kereta aku keluar tadi ...
pelik..
ada kepala yg asyik pandang kereta aku ..
dan kepala tu memang .. satu circel head,satu lagi s.i..
tgk je..eish, aku nampaklah ...
tak baik tau korang ni...ahahah...

tadi masuk library ..
saja nak amik aircon..maklumlah cuaca tak menentu .
hari ni panas,pastu hujan pulak..
aku,pyqa and esyah semua dah rasa letih giler..
rehatla kejap...
pyqa pulak nampak panda kat belakang..
ceh ! pyqa kalau bab panda memang dia nampak..
sebab panda tu comel..hahaha
habis kembang panda...

note; secara tak kebetulan pulak ye..
tapi aku dah tak marah kat kau lagi ..
selalu dengar kau suka curi pandang aku ..
betul ke ni??
no worries tak marah pun..
hari ni rasa malu sikit bila nampak kau tadi
si pyqa and esyah pulak bukan nak membantu
tapi makin buat pipi aku merah adalah..
and i sure that you saw me smile..
argh!! this is shameless..
smile infront of you..
aku really tak sengaja nak senyum..
maybe terlebih happy sebab nampak kau..
tapi tak boleh tgk lama-lama sebab
waktu belajar belum habis..
hehe

1 comment:

Annelisse said...

tu semua pasal s.i ... takde kerja betul..