Wednesday, April 28, 2010

Menerima Anugerah Cemerlang is Best Memory


Hari ni aku tak pergi KKQ and kelas sampai kul 2.20
hahha.. today is the best day ..huahua
aku ckp dgn cikgu aku kena pergi sekolah agama untuk
amik anugerah kecemerlangan ...
terkejut jugak sebenarnya ...
semalam aku dpt surat yg bertulis
"Adalah dimaklumkan Nor Sabrina bt mohd fuzi telah mendapat tempat kedua dalam ..."
pandai-pandailah korang sambungkan ayat kat atas tu ..
kul 3 aku sampai sekolah tasek...
jumpalah junior aku .. ada yg masuk sekolah seni,tasek 1 tu jelah
sebenarnya aku dah bosan dgr orang yg berpangkat berkata-kata
kalau diaorg guna ayat sastera yg jenaka boleh jugak aku ketawa
ni tidak .. terpaksa aku mengomel sorang-sorang untuk diri aku



Hari ni aku rasa bosan sangat...
asyik nak menguap je..
patutlah semalam aku tidur pukul 11
sebab nak tengok cerita

tu memang kerja aku ..sebab aku takde kerja

BONGOKSLAH ! korang ni
kalau dah nampak tikar kat tempat budak perempuan duduk tu
tolonglah angkat
aku nak duduk pun susah
aku minta tolong , tak nak tolong
jahat betul korang ni
malas aku nak layan ....
Lelaki memang mcm tu ...
ego tinggi mcm KLCC...
KLCC punya ego pun tak mcm korang.. uwekk:P

Just now i have pay a revenge
korang ingat tak budak yg "TER"pegang tangan aku tu
tadi dia jalan sebelah aku lagi.. .eishh
dia makin jalan dekat pulak dgn aku
jeng,jeng,jeng.. aku pun "TER"pijak kasut dia
hahahaha..masa tu dia pandang aku dgn bengang
aku pun cuma senyum and ckp "Sorry"
dia pun angguk je ...
hahaha..
serves you right ..
as you know i"m not very cruel
you should be graceful..hehe :)

Tadi aku pergi angsana
tujuannya
aku nak cari hadiah untuk kawan aku
yg akan berpindah
aku bagi dia... hmm..adalah
nanti dia tau jugak
sedihnya bila fikirkan
dia akan pindah
padahal kitaorg baru kenal setahun
aku ingat boleh kekal sampai form 3
tapi dia ckp ,dia kena pindah
Abby,jgnn lupakan kitaorg tau

note from nerve;bosan giler hari ni
aku tak dpt tgk S.i..
korang perasan kan takde citer langsung
pasal dia.
argh! tadi bengang giler
masa kat belakang tu ,aku duduk lepak dgn esyah
then , faizun lalu
dia pandang kelas aku
aku terpandang dia, dia pun memang tgh
skodeng kelas aku ..sekali dia senyum dah
aku pun "TER"senyum kat dia..
eee...masalahnya bukan aku sengaja
masa tu tgh ketawa dgn ayat sastera esyah
malunya...bencinya faizun ni
notes from heart; tadi masa buat arab tu
aku pandang belakang ,
jeng,jeng,jeng
najmi lalu
sekali dia senyumlah ...
senyun kat sapa lagi ?
senyum kat akulah ..
then dia senyum lagi kat pintu depan tu
argh!! najmi jgnlah senyum mcm tu dgn aku
tergoda aku nanti
susahlah.... :)
disebabkan kaulah aku tersalah salin arab tau
hahaha..
p/s; tak boleh ke S.i jadi org yg selalu tersenyum
i mean..
muka dia tu tak boleh ke jadi friendly sikit
kadang-kadang aku seram jugak tgk muka dia tu
serius sgt... mcm org tua tgh main chess..
haha... senyumlah !
pyqa betul ckp kau
watak yg ada dlm novel tu
memang serupa dua kali 10 dgn aku
maklumlah aku suka
"merepek,merapu,berdrama,bersastera,
ish3..memanglah tabiat aku mcm ni ,tak boleh ubah lagi
takde ubat
hehehe

2 comments:

didieyaya said...

sabb,,ko yg baju hijau tu ke...
x nmpakk laa sme je mcm background

Annelisse said...

ha'ah yg baju hijau tu akulah ..