Friday, April 16, 2010

Hari ni merupakan hari perpisahan dgn cikgu asiah ..
penolong kanan sekolah aku ..
err..first tu masa tgk budak lelaki salam ..
pastu aku rasa mcm nak menangis..
alahai ~ manik air mata ni dah mula mengalir..
tapi aku cepat-cepat lap...malulah ~
hahaha..
muka cikgu asiah merah sangat masa tu ..
adakah dia terlalu sedih sebab berpisah dgn kitaorg..
jgnlah sedih sgt ..nanti kita pasti akan jumpa lagi ..

Tadi kelakar sangat..
ada empat kuntum bunga yg kena nyanyi kat depan..
hahaha..
sebab diaorg terlambat masuk masa cikgu suzeli ..
atau ada yg menipu ..apa-apa ajerlah..
sekali kena denda nyanyi kat depan atau
sebenarnya kena bayar hutang dgn cikgu suzeli
memandangkan cikgu suzeli suka nyanyi sebab tu diaorg
kena bayar hutang dgn menyanyi ..
masa diorg bukak mulut je... pergh! sumbangnya suara diaorg..
hahaha... ini adalah fakta
first tu nyanyilah lagu barney,then lagu rabbani ,....
betullah korang ni...

kelas KRK lalu diaorg pun ketawa je..
err..korang patut bagi koment sekali tau ..
and S.i kening terangkat sebab aku ketawa berdekah ke..
mestilah ketawa sebab cikgu buat lawak kat kelas..
bukan selalu nak dpt situasi mcm ni
hanya seminggu sekali .. hehe

Eisyy..panda ni asyik masuk kelas aku je..
hanya untuk pinjam duster ..
sibuk je ,org tgh belajarlah ..
relaxlah ina..
pyqa pun siut je..saja lambatkan aku sebab panda..
tapi oklah tu ...
hari ni birthday panda..ye ke??
tadi kawan siap laung kuat-kuat lagi ..mcm ni
sheikh happy birthday " dgn suara yg ceria dan kuat..
i think dia takde motif apa-apa pun ,hanya untuk wish je .
apa ajalah ..

Tadi s.i balik ..tak mcm hari yg sebelumnya..
biasa balik awal..
sebenarnya aku harap dia tak tinggal solat jumaat je..
just that.. yelah dia balik lepas azan..
cis..peduli jugak dgn budak ni..hehe

zarith ,
kau nape ek ..
asyik nak nyanyi lagu jiwang untuk aku je..
hanya untuk situasi ini
1]untuk budak librian (mat kepit)
2]dgn S.i..
aku takde problem pun dgn benda cm ni ..
just rasa ...

No comments: