Sunday, April 18, 2010

Ponteng darjah khas, Ponteng Kelas Math

Hey ,hey aku bukannya sengaja nak ponteng darjah khas..
cuma ayah aku kata "akak hari ni tak payah sekolah "
aku pun sambung balik tidur ..hahaha
best betul tak datang sekolah ..
1]lari dari azalan giler..suka kacau aku
2]cikgu sekolah ajar bosan dan kerja aku menguap..(sopan kan)
lepas dah pun dua tu ..

Hari Ahad pulak ada kelas math ..
nenek aku pulak tiba-tiba demam.. kesian.
jadi ayah aku pun kata"hari ni tak payah pergi kelas mathlah "
and aku pun ikut jelah ..
duduk kat kampung panas sangat ..
badan aku asyik berpeluh je..hah...malas betul..

so , dalam masa 2 hari aku tak buat apa-apa aktiviti melainkan
tidur dan baca buku twilight saga
edward i hate you ,how can you leave bella like that
bella you are so stupid..kill yourself?? if that so good go ahead
jacob ,you are really gentle..suit with bella,but you just friend to her
pity..
Hehehe.. berdrama kejap..
bila aku baca buku tu mcm-mcm gambaran yg hentam otak aku ni..
terbayang muka edward yg hensem dan cool tu ,
muka jacob yg mcm werewolf tapi hensem..
okeylah tu ... nasib baik aku faham cerita tu ..

Semalam tengok Down With Love..
Hey jerry kau memang suka kat ella kan ..??
nape tak berterus-terang ?
adakah sebab kezhong dah ambil ahli ??
jerry beranikanlah diri tu ... you're a man ..
very gentleman.. just that you..really like him..
kenapalah susah sgt..
semua lelaki memang mcm tu ke??
penakut dgn cinta... tak suka berterus-terang dan akhirnya perempuan yg dia suka tu diambil orang..
bila bertanyakan kat diri sendiri ... sah takde jawapan..



Warning; hey azwan ..lain kali kan kalau nak
tanya soalan cepumas tu ..bagi salam dulu kat aku .
ni tidak tiba-tiba tanya..aku terkejut jugak bila kau tanya mcm tu .
tapi jawapan yg aku bagi kat kau tu memang
ikhlas sangat..dari hati aku ..
aku just anggap panda mcm senior and not more than that
kau tau tak muka panda tu bila aku tengok banyak
kali kan..adalah mcm pelakon korea yg sesat masuk ke malaysia
boleh terima tak jawapan ni... ??
and aku nak kau promise takkan bagitau sape-sape
pasal tu ..please I begging you..
sebenarnya aku nak jawab benda lain ..
tapi sebab aku malas nak menipu ..aku jawab jelah yg jujur
kau tau tak aku tak letakkan apa-apa harapan pun kat dia
hati dia kan.. its up to him ,
wheather he has heart to me or not..
i don't want to know now.. maybe later
I still like him...

No comments: