Thursday, April 15, 2010

Should I ....will I ...Must I... ..Funny

Semalam tak dapat post baru pasal internet aku buat hal pulak...
eishhh campak kat gaung nanti baru tau ..
kita story pasal semalam ..
ada kes pelik yg sedang aku fikirkan..
takdelah pelik sangat.. pasal faizun, maybe korang,maybe tak
masa balik tu ...dia stop kejap kat tepi koridor tu ,
ceh ! aku nampak tu ..kawan dia tu tgk aku kejap..
then si faizun pun cepat-cepat jalan ....siut je..
dah tau tu dahlah ..nak tunjuk-tunjuk pulak
hahaha..

Time jalan tu ..err aku nampak sebenarnya tapi aku tak tau yg pak cik tu tgh wat
apa...maybe tgh main-main dgn tanah tu kot.
aku just let it be..
tapi pyqa kata pak cik tu nak naik kat tempat tu ..
dia ,miqi and aku pun tolong...
rumah pak cik tu kat padi ria,tapi aku tak pasti yg mana satu .
yg peliknya kenapa banyak orang lalu kat tepi dia tapi langsung tak tolong
aduhai ~ orang zaman sekarang...

Masuk je sekolah ...ehaks3..
nampak S.i dgn azwan kat kantin ..
siut je azwan...
mengentan ea... oo ingat aku tak dengar ke...
lantaklah ...
ahhaha...



No comments: