Sunday, April 25, 2010

Tired... Ponteng Kelas..Mata Bengkak..

Hari ni aku tak dtg pun tuisyen math
sebab semalam aku tidur pukul 3pagi
bangun pagi ni mata aku bengkak semacam ,,
hah tidur lambat lagi ..kan dah ngantuk
asyik sangap je.. tak senonoh betul

esok dah sekolah
pergh! malasnya nak pergi
semalam dah sekolah
tak adil sungguh mcm ni

Hari ni kat KL tu
ada konsert KELLY CLARKSON
aku rasa nak pergilah ..
tapi sebab aku dah dgr semua lagu dia
tak payahlah pergi membazir jek... hehe

Tadi aku tengok Hana Kimi Special
Argh sano Izumi ada.... hensemnya
dah lama sgt tak tengok izumi lepas cerita tu habis
hahaha...
dlm episod kali ni
izumi dah tau yg mizuki tu perempuan
jadi dia pun cubalah melindungi perempuan ni
mizuki pulak berusaha bersungguh-sungguh supaya secret dia tak dibongkar
hehe.. kelakar sungguh
pastu kawan mizuki ,julia dtg dari America
sebab nak bawak balik mizuki
Argh..izumi my love..your take my breath away..huhu
ye ye aku dah nak start berdrama

Hey kau ..
ohh pelakon AdamMaya ek..
ye kau memang patut pegang watak adam
sebab org yg pegang watak adam tu ....
eiih..aku nak pegang watak maya
tak nak jadi mak kepada adam
jahatlah kau ..
sampai ke hati ckp watak tu sesuai untuk aku
takmo layan! ..sulking..huh!
merajuk...
nak cari pandalah ..
haha.. gurau aje

Esok sekolah ..
penatnya
aku amat yakin masuk je dewan mesti
banyak kerusi meja..
azwan ,syahmi and the geng ..
angkatlah kerusi meja tu cepat sikit
hehe... angkat tau :))
kalau takde syukur Alhamdulillah
penat...

No comments: