Monday, April 5, 2010

Masih Lagi Lesu...

Hari sepatutnya tak payah pergi sekolah. tapi aku pergi jugak sekolah sebab aku nak menuntut ilmu . Cewah ! ( ikhlas dah ni )
aKU masih lagi demam tapi sebab dah ada ubat tak payahlah risau sangt.
Lepas rehat tu aku pun telanlah ubat. Uwekkk!!
tak sedap , pahit ,besar dan tak muat masuk tekak aku .Siut je
Itulah antara alasan aku untuk elakkan diri dari mkn ubat.
Sekali kena sumbat ....Argh

Once upon the time.... (kononlah bedtime story gitu )
Nampak S.i main badminton. Ceh! aku pun pandai main badminton .
Kadang-kadang tu terlepas ...sebab shuttle tu tak betul (shuttle yg salah )'
Dia main kat astaka sana . mula-mula tgk tu ..hmmm macm kenal.
memang kenal pun. cuma dah rabun memanglah tak nampak .

Masa sejarah tadi ... cikgu masitah cari seorg yg volunteer untuk mengajar di depan. oH yE ..Lili jadi sukarela.
Dia dtg depan dan jadi pengganti cikgu . boleh tahanlah cara dia tu .
Esyah pulak memang berani pergi depan.
Ehem3 aku rasa mcm ternampak zul senyum tapi dia cepat smbunyikan
Eleh..kalau dgn aku jgn cuba-cuba kelentong .
i say zul dah bangga dgn awek dia . Hahahhahaha >_<

Thankz tu ayah zawa sebab sudi nak tumpangkan aku .
kalau jalan pun boleh sebenarnya ,tapi aku kena ada kawan .
hihii..
zawa coklat kau nanti aku belanja...
pasal aku pun tgh mengidam ni nak makan coklat...yum yum~

Masa balik syahmi nampak aku . dia ckp hye kat aku .
aku balas siap dgn senyumanyg murah lagi .
dia boleh kata aku layan S.i je...
Eh syahmi jgnlah gitu . Lagi satu aku tak layan S.i .Tegur pun belum tentu .
ehehhehe... relax S.i .

Aku tgh kemaruk dgn lagu ni lah...
"that should be me, holdin’ your hand
that should be me, makin’ you laugh
that should be me, this is so sad
that should be me, that should be me
that should be me feelin’ your kiss
that should be me, buyin’ you gifts
this is so wrong, i can’t go on
do you believe
that that should be me
kalau dah lagu mcm ni ... lagu sape lagi kalau bukan Justin Bieber


1 comment:

rynasri said...

wei lagu pe 2 ??
x mau habak kat aq ke ??