Monday, April 5, 2010

Aku Demam , Pening Kepala, Sakit Tekak

Maybe korang tau , maybe korang tak tau ,maybe korang buat tak tau
Hari ni aku demam . mcm mana boleh tak sedar aku dah demam masa sampai sekolah.
Kepala aku asyik berpusing mcm eyes on malaysia .
Mata aku mcm nak tertutup je .
Muka aku cengkung . macm org somalia sesat
Sampai dewan , kurang ajar punya Luqman ayam .
Kau memang suka mcm-mcm . jgnlah buat mcm tu ...
kesian S.i . Ini sgt memalukan..tapi aku tak marah .
Hati ini rasa ceria sebab dpt tengok S.i .
Hahahahha.... s.i jgn marah ea...

Nak dengar cerita tak ...
Tadi aku ingat nak singgah library kejap sebab nak pulangkan buku yg ak pinjam
sampai library ...
S.i takde..Alhamdulillah .(malu beb )
Panda pun masuk masa tu , ehaks...
Dia nak guna komputer sebenarnya ,
tapi komputer tu ada org guna , dia pun keluar ... alah..
Ye,ye nak ceritalah ni

Masa kat kaunter pulangkan buku tu ...
ada aunty and seorang budak . Okey aku tak taulah nape
Tapi bila aku tengok muka budak lelaki tu ..
Aku tercengang ...Aku terkesima
MasyaAllah ...sabar Ina oit .
Budak lelaki tu ..hensem sangat . Hahhahaha
Dia tanya aku , " nak apa"
Aku still diam membisu tengok muka dia mcm aku jumpa alien .
Then dia tanya lagi " nak apa"
Oh ! baru aku tersedar dia sedang menanya aku .
Aku pun ckplah nak pulang buku . Dia tanya lagi " kelas apa"
Buat kesekalian kalinya aku diam membisu sebab tercengang .
Dia tanya lagi " kelas apa" . oKEY ,baru aku tersedar .Aku pun jawablah .
"kelas 2KAA" .
Dah jumpa kelas aku tu , dia tanya pulak nama aku .
Ye lagi sekali aku tak jawab pun pertanyaan dia . Bila dia tanya aku kali kedua baru aku jawab .
Korang tau tak aku tengah terkesima sangat masa tu .
Maybe masa tu fius otak aku dah terputus , tak boleh berfikir langsung
yang aku fikir hanyalah
" hensemnya budak ni " , " dari mana budak ni" , " oh! terkesima aku dibuatnya"
Betul kan ?? masa tu memang fius otak aku dah terputus ...

Masa budak tu ckp boleh pulak aku berangan ..hahaha
awak yg budak librarian tu , sorrylah kalau asyik termenung awak lama sgt.
Saya terkesima sikit masa tu . heheeh
Aku rasa budak tu mesti dah ada awek ,atau belum...hehehe
Wait! aku belum fikir lagi nak flirting budak tu .jgn fikir bukan-bukan ye.
Alamak ruginya tadi aku terlupa nak tengok nama dia...
Eish! rugi betul ... takpelah . Cuma terkesima je
Aku keluar je dari library tu , I say that I saw S.i .
Memang S.i and the geng ..aku bet dia mesti nak pergi library .
Nasib baik aku cepat-cepat keluar tadi . Huh! lega ...
S.i sorrylah , aku bukan buat apa-apa pun . cuma tercengang tengok muka dia.
Jgn marah ye ... (kau ada perasaan ke ) mestilah ada kan..

Masa balik ....
Duduk kat kantin . balik cepat pasal cikgu maimunah tak dtg.
apsal tak ckp awal-awal. kalau tak dah lama aku berambus get lost from that school. bukan berambus ke mana pun , ke kantin je.
maklumlah aku dah biasa lepas balik melepak dgn kawan-kawn.
S.i pun ada kat kantin .
Kurang asam punya zul , boleh sebut kuat-kuat nama S.i .
I say,aku dah malu ni .
Zul ,kau memang suka korek rahsia orang lepas tu tak tau simpan kan ...
cuba kau diam-diam takkan tak boleh kot.
Nasib S.i muka selamba je... thankz
Aku tak taulah mcm mana budak zul and wahid boleh tau pasal ni.
Ingatkan luqman je yg tau ... Aduii.

Tapi aku layan je kepala otak diaorg tu ...
yelah walaupun sedikit sadis tahap cipan .
Tapi diaorglah yg buatkan aku jadi happy and ceria .
Kalau tak mesti aku monyok sebab aku demam .
heheehe..



No comments: