Thursday, April 8, 2010

Pergi ,Patah balik..At least aku boleh exercise

Argh!! penatnya...
semalam baru ckp pasal exercise dan gemuk dgn kembar aku..
hari ni memang kena bersenam...stupid..
percaya tak dalam masa 1 hari aku lalu tempat yg sama sebanyak 3kali.
tAK MASuk akal betul..
1]masa nak pergi ...okey buat rombongan cik kiahlah kononnya...
2]masa nak balik tadi... rombongan cik kiah dah penat
3]aku and zawani lalu jalan yg sama ..dan ini sgt membosankan..
satu perkataan je..BORING!!

Time ceramah tu ..
Wahai doktor yg pandai lagi berdedikasi...suara tu tak boleh lagi slow ke.
aku dah lelah nak dengar suara slow...
suara aku lagi sedap rasanya.. hahaha,
masa rehat , azwan dah giler,kurang asam.. hahaha(jgn marah ea wan)
aku pulak asyik bertembung je dgn S.i..
blahlah...eee..(dalam hati lainlah cerita)
luqman,mana ada dia tak hantar apa-apa pun kat aku..
dasar penipu...lain kali malas nak layan budak giler mcm dia..

Esyah cerita..
sekarang aku dah tau sape nama budak librarian tu ..
nama dia Saiful,sedap kan..
nama S.i lagi sedap .(tak payahlah kembang sumbang kat sini)
si saiful ni datang jumpa esyah sebab nak tanya pasal aku ..
nak dijadikan cerita mcm tulah..
then ,dia tanya esyah kenal aku tak budak 2KAA tu ??
esyah pulak gatal mulut pergi ckp
"ohh budak yg asyik tatap kau tu ke "
esyah ...!! siap kau ..
hari isnin nanti aku nak sembelih kau untuk buat sup..
come guys sape nak join aku .. ??hahahah
amran untuk esyah;kalau kau buat cerita siap kau .. !!

Badan aku dah kering dah sekarang...
oklah tu .. exercise,exercise
mak aku pun suruh exercise
aku je yg malas..

1 comment:

rynasri said...

aq nak join2 ..
kte kasik tikam eshah dari belakang ..
huahuahua ..