Monday, April 12, 2010

I Feel Very ...Happy and Joyful


Aku rasa hari ni aku dpt aura baru ...
semalam memang malang..
tapi hari ni dapat happy seperti sediakala..
jaranglah aku badmood ,hihi
nurin aku dah lama accept sorry kau ..
lepas aku tanya kembar aku should i forgive you
and he answer me...
just forgive him, at least her know that her wrong..
aku pun mula befikir secara rasional...
aku duduk dan bertenang... inhale,exhale,inhale,exhale..
lepas 5minit gitu ...
i have made a desicion...i forgive her.
pastu nurin pulak hantar mesej minta maaf
kau tau tak nurin berdekah-dekah aku ketawa bila baca mesej kau ..:)
hahahaha...
and for repay i want novel ..can or not ? :)
hihi

yey! nampak S.i hari ni...
sebenarnya aku dah fikir yg dia tak dtg...
masa dia main badminton ..
eh? ternampak pulak susuk tubuh dia yg keding tu ..
hahaha... (jgn marah ea)

Hoi! esyah ..
mesti ke kau kaitkan aku dgn "budak kepit"(saiful)
seriusly memang aku takde apa-apa dgn dia..
and bila dia kata nak tgk awek dia sesi pagi ..
itu bukan bermakna aku ...
mustahil aku ... sebab aku cuma tgk dia je and tercengang
mcm patung cendana...
aku tak cakap pun aku suka dia ,atau minat dia, ...
ok..minat tu adalah sikit..
tapi tak pernah test pun nak mengurat dia...
malas..disebabkan dia "mat kepit"
dan pyqa ada bagi nama khas untuk dia..
"mat kepit" or "MK"
haaha.. kesian kau MK ..

chatting dgn kawan S.i ..
siut betull..
asyik kata..
"susah ckp dgn kau ni ..asyik on,off..."
and thankz for saying me fair and tall,." kawan s.i yg ckp..
hahaha
aku tanya "eh putih ke"
dia pun"taklah hitam mcm tambi "
kurang asam!!
dia gurau je... memang putih pun...
mcm-mcmlah kau ..

memory; hey tadi kan masa PJ ,masa aku tgh main
badminton dgn pyqa..kitaorg ternampak satu burung
paruh dia panjang..and bila menganalisis balik..
rupanya tu burung enggang .paruh dia besar sgt..
aku and pyqa try pergi lebih dekat sebab nak tgk
burung tu .. bila dah nak dekat tu
burung tu pun terbang.cara burung terbang memang
slow giler..mcm siput babi pun ada..
maybe sebab dia punya beak berat sgt.
hahaha...

kalaulah sempat amik gambar..
jadi kenangan akulah ..
tak payah pergi sarawak...hihi.
tu gambarnya..

No comments: