Friday, April 9, 2010

Mata yg kuyu Masa cikgu mengajar

Argh!! mengantuknya...
apa yg cikgu ajar ni ..memanglah aku faham tapi
bosan dan tak menarik ...
aku asyik meguap je, huh sungguh tak sopan ..
mata aku pulak asyik nak tertutup je,,,huargh
first aku tak suka betullah dgn budak ni ...
masa aku tgh syok membuta kat meja tu ..Si Azlan gila ni dtg hentak meja aku
pastu tengok aku dgn muka yg tersenyum-senyum
woi!! kau pehal ?? nak senyum-senyum kat aku ??
pergilah senyum kat awek kau tu ... kacau org je.. tendang karang !
maaflah aku tak berminat dgn cara dia mengurat tu ...
lantaklah ... eee#

sampai rumah je aku terus tidur...
pukul 2 baru sedar yg aku tgh bermimpi
mimpi yg takde gambaran ...

Hahahaha... kesian zawani
bengang lagi ye... bodoh jugak DIA..
tinggal handphone taknak bagi warning ,
time kau SMS ,mak mertua yg tolong jawabkan
hahaha...
best kan dan ada bakal mak mertua...
hahahaha... >_<
just kidding nenek.. relax ;)

Ah! cerita tu kembali lagi ..
3 Ninja Knuckles Up ... budak-budaknya masih cute..
S.i pun kalah .. hahaha.. (dah merajuk) membazir
rocky is still my heart , the better one than the rest..

Choww... dulu
nak tengok cerita The Limit kat 8TV..
kul 4 petang
malam ni ada Down With Love..
korang tgk tau..nanti boleh gosip..
iyelah ,buang masa ..nanti lepas habis sekolah hari isnin kita gosip..
hahaha...

1 comment:

rynasri said...

syggs i dh ingat kn u untuk tgk cter the limit !!
tapi aq tak tengok laa plak ..
eeisshh .. wei nanti cerita kan aq pasal cerita 2 ari isnin nanti ..