Thursday, April 1, 2010

Aku Admire Justin Bieber ...


Hari ni BI cikgu yanie suruh kelas aku buat karangan tentang sape yg aku paling admire..
hehehe..
Kitaorg kena cari gambar sape yg paling kitaorg admire ...
jadi aku ada dua pilihan ketika ini ..
1)Justin Bieber
2)Emma Watson
Jadi aku pun pilih Justin Bieber ... kesayangan aku tu ..
kalau korang buka buku karangan aku ...mesti korang dah ckp mcm-mcm .
Jadi aku harap jgnlah ada orang lain dpt buku karangan aku tu ..melainkan budak 2KAA and teacher . S.i pun tak boleh ...

Tadi ingat nak balik jalan kaki ...sekali hujan dah
layanlah ...aku pun call mak aku
DUSH ! kan dah kena bebel..
Alah mak...manalah ina tau hari ni hujan. Maaf kalau menyusahkan.

Hari ni aku puasa ganti ...alhamdulillah tinggal 7 hari je lagi .
Ditemani dgn esyah.. pergi library
On the way nak pergi library tu ...
nampak S.i dari atas . Happy aku ..
perasaan ni sepatutnya disembunyikan...
dan memang takde sape pun yg tau . bila nampak s.i muka aku serius
tapi hati aku lain sikit... heheheh...
perasaan ni sepatutnya di sembunyikan
S.i je yg faham... uwekk (faham ke dia??? )
And aku sgt berterima kasih kat S.i pasal dia tak duduk library hari ni .
Thank You S.i

Disebabkan puasa... hehehe
masa S.i lalu aku pergi tutup mata...
Dah sahlah.. dia tahu .
Bukan apa aku sedikit terkesima ni . (malulah )

Zawani yg degil ...
pergilah makan ubat sana.. budak ni kalau demam ke apa ke
memang dia pemalas tahap cipan nak makan ubat .
kecuali dia terdesak ..
apa sajalah..
mudah-mudahan cepat sembuh . Amin ...

No comments: