Tuesday, March 30, 2010

Time Puasa Time tulah Korang Nak Saktikan Hati Aku

Hari ni puasa ganti ... dgn anis

Pukul 5 tepat aku terbangun,sebenarnya aku tersedat pukul 4 pagi sebab mimpi yang mengejutkan .. adalah tu

pagi-pagi sampai dewan , nampak cikgu wahab dlm tu ...

aku pun tolonglah bersihkan apa yang patut...

kalau tikar tu biasanya budak lelaki yang angkat . Tadi nampak S.I angkat tikar.

Eceh ! nak tunjuk kuat kat sini ke S.i ... hahaha

teringat pulak pasal semalam ..aku nak test angkat tikar tu ..

memang nak angkat tapi tikar tu mcm berat..syahmi kata seret pun boleh.

tengah nak seret tu ..aku nampak azam ,aku pun cepat-cepat mintak tolong dia.

Tadi lepas S.i angkat tikar tu aku rasa tangan dia mcm sakit sikit ...

Heheeh...mesti lenguh ..jgn nak tipu akulah ..kerna aku sudah lama meneliti tabiat manusia...hahaha

Masa rehat pergi library..dgn anis . Nilah tempat yang aku idam-idamkan . Tempat yang sunyi dan tenang .

Kring!! Locng dah bunyi . Aku pun terus naik ke kelas. On The Way ke kelas tu .

Aku nampak zulhilmi zairee..Maybe korang kenal maybe tidak , dia tengah jalan dgn kawan dia., izzudin .

Aku pun jalan mcm biasa .Si zul dgn zudin ni tgh berbisik-bisik . Dan ketika itu aku tau apa subjek yg diaorg tgh bincangkan . Subjeknya adalah aku . sebab aku nampak diaorg tunjuk-tunjuk aku mcm orang jakkun . Hhahaah

Eleh ..nak kelentong aku mcm-mcm bolehlah tu . Pastu si zul ni stop kejap.

Dia pusing belakang ..aku tak taulah berapa darjah dia pusing .Tapi sikit je

Aku rasa dia pandang nametag aku sekejap then teruskan berjalan .

Aku tak faham nape dgn zul ?? apsal nak marah pulak ??

Aku Cuma comment status faizun itupun dia dah marah ..

Zul oh Zul kita Cuma kawan . Kan aku dah kata kalau tak kenal aku Tanya faizun ke ,amsyar ,harvind ke , amir ke , atau yang lain-lain . Diaorg semua ni kenal aku .

Jadi lepas ni jgn marah-marah lagi .

Kelakarnya...ada ke patut mcm tu sekali budak ni bertindak ...

Masa balik ...

Telah tamat waktu sejarah . aku rasa sakit hati kat budak kelas aku .

Aku tak faham kenapa diorg asyik nak bising je masa cikgu ajar ..??

Diaorg ni memang tak bertimbang rasa ...

Diorg lupa agaknya kat belakang diaorg ni ada lagi budak nak belajar ..??

Aku bencilah dgn korang ni !!.

Tak reti hormat orang ... agaknya tak sabar nak masuk neraka kot..

Masak balik tu aku pun duduk kejap kat bangku kantin . nak tenangkan diri kejap .

Nak hilangkan rasa rimas , rasa marah , rasa sakit hati kat korang ni..

Masa kat belakang tu aku tunggu je bilalah aku boleh sembelih dirorg ni ..

Pastu aku nak buat gulai untuk kenduri arwah . masjlis kesyukuranlah katakan

Jeng,Jeng masa kat kantin tu ternampak S.i and the geng . tengok kejap je .

Nak cuci mata . lagipun masa tu mata aku still berair .

Aku ckp-ckp dgn esyah sampai terkeluar air mata ..

Korang boleh fikir tak apa kemungkinannya ..?

Owh ye...aku memang menangis ..sebab aku tak tau nak luahkan kat sapa pasal ni .

Rasa sakit hati ini.. nasib baik aku puasa . Tak perlu aku marah-marah kat diaorg yang sepatutnya berada di tanjung .

Hari ni S.i tak duduk library . wah ! mcm tau je aku masuk library . Ataut memang dia tak nak masuk library .

Kalau dia masuk ...

Maybe boleh cuci mata . opss sorry S.i .. jgn marah .

Hari ni aku nampak panda dah potong rambut .

Wah nampak sangat dia takut dgn ancaman cikgu rahman .

Boleh tahanlah ..dia Cuma potong tepi je ..bahagian lain still sama .

Smartnya panda ...

Kat kantin nampak ada beberapa budak yang berambut panjang sedang menunggu untuk memotong rambut . Hahahah

Cikgu rahmat panggil tukang rambut khas untuk diorg . Hhahaaha

Cantik je tukang gunting tu cukur kepala budak-budak ni .

Wah ! sekali tengok mcm salon pun ada.

Maybe nanti akan ada salon sekolah . iaitu "Salon SMKBBU"

Ahhaahah... idea yg gila .

Yeah ! aku dah dapat cermin mata baru .

Tak sangka power naik mendadak dari +175 naik ke ..

Sebelah kanan aku naik jadi 175 . belah kri pulak naik jadi 200.

Bila dicampurkan ... 175+200

Jadi 375 . betul ke ni ??

Wow...tingginya .

Sekarang tugasan terakhir aku ialah cekik zawani . semuanya sebab yang letak aku kat belakang .kau memang tak boleh tunggu kejap kan ...

Tunggu sampai cermin mata aku siap . nanti dah siap tukarlah balik tempat duduk..

Sekarang dah siap ..so jgn kacau hidup aku ..

Hahahahaa... pergilah layan DIA tu ..

Dah putus ke ...eeheheh sorry . alamak air mata dah jatuh ..

Kau laplah sendiri air mata tu .hahaah

Kejam sikit je...

Hati aku tetap sama ...

Tadi sharifah fatimah tanya aku , aku suka sape??


Budak 3KRK tulah ...

Its Secret ....hehehe..

No comments: