Monday, March 1, 2010

Hari Pertama Ujian ..Nervousnya

Hari ni merupakan hari first untuk test UF 1 . Ada sikit rasa nervous dalam diriku ini ..
Hari ada ujian BM , BI , SIVIK dan AGAMA ..
ada yang susah dan ada yang senang .. aku berserah kepada yang Maha Esa ..Aku yang lemah ni
dah berusaha ..
Tadi pagi aku sampai ingatkan tak beratur. Bila dah sampai atas aku tengok syahmi dengan
azam tergesa-gesa turun nak ke dewan ..
aku pun teruskan masuk kelas . Masa kat depan kelas 3KAA tu ada mata mcm bola tennis dah terjenguk-jenguk. apahal tu .. hehehe..adalah mata tu ,sibuk je..

Then aku pun turun dengan rasa geram pasal luqman ayam dah amik buku BM komsas aku .
Time aku turun tu aku lalu tangga lelaki ( saja je ) ..akhirnya dapat jugak jejak tanah lepas naik turun tangga tu . Bila dah sampai bawah tu aku nampaklah budak 3KRK ..
aKU pun jalanlah mcm biasa . Tiba -tiba budak tu pulak yang lari dari aku . Yelah masa aku dah nak sampai deka dengan dia tu . Dia terus lari ..
Hati aku dah cakap mcm -mcm .." apsal budak ni ?" , "apsal lari dari aku ?"
Nama budak tu ..... ( secret kanlah )

Aku pun teruskan berjalan . Jeng , jeng ,jeng aku pun sampailah ke dewan ..
pintu yang aku nak masuk tu tak buka ( syahmi lah ni )
Aku pun trylah buka pintu tu ..dah lompat-lompat mcm katak pun ada .Aku yakin S.I aku kat depan tu takkan perasan kalau dia nampak malulah aku .
Aku pun dah give up dgn pintu tu ..Zawani pun sama give up ..
Aku dgn dia buat decision nak panggil syahmi . Bila aku panggil dia suruh buka pintu si azam pun ikut sekali . Sibuk je ..
Aku suruh syahmi bukak pintu tu . Dia cakap apsal aku je yang tak buka pintu tu aku kan tinggi ( siut je ).. aku pun dengan bengangnya cakap " kau kan lagi tinggi dari aku "
Argh !! tak patut ..aku lagi tinggi dari dia kalau dia tak pakai kasut tinggi tu .geramnya..!
Si Azam pulak dah syok ketawakan aku pasal aku dah angkat bendera putih .. Hahaha

Aku sebenarnya tercari -cari S.I agaknya dia kat mana .. Oh rupanya kat depan tu .
Patutlah mcm kenal pasal dia pakai songkok hari ni .. jadi dah biasa nampak songkok dia ..
Dia belum lagi ye .. Hihihi
Tadi masa nak turun tu pun tergamam skit bila nampak dia .. Argh biarkan je ..
Then bila sampai bawah tu aku tak nampak dia tapi nampak azwan botak tu ( jgn tak tau dia dah potong rambut ) dah tu rajin pulak pakai songkok padahal saja nak cover kepala dia yang botak tu .. siaplah .. hehehe
sebenarnya rambut azwan tu dah kena makan dengan mahkluk asing dari planet marikh ..HAHAHA
Aku dah agak mesti budak tu takde kat kantin ...Tapi time aku tengah makan dengan zawani tu dia datang ..nak menuju ke tempat yang biasa dia duduk .. sekali dia nampak aku dia pun stop kat situ ..tak jadi nak pergi tempat duduk dia ..
" aLAmak sorrylah tempat tu aku dah pilih dulu malas nak bergerak "
Yang aku nampak syahmi dia dah pandang aku semacam tu .Adalah tu disebalik pandanganya yang nakal .. tiba-tiba najmi pulak .. Argh ! tak suka betul dengan budak ni sekor ni .
Setakat ni aku takde dengar gosip pasal aku dengan dia .. Nasib baik

Kat fb sekarang ada ke patut si Anis dengan Zawa suruh aku mengaku yang aku anggap S.I AKU tu handsome ..
Alah budak tu bukannya handsome pun kalau korang suruh aku mengaku pun aku takkan ngaku sampai bila-bila .. pasal dia tak handsome ..
Aku suka dia pun takada sebab ..no reason ..
sebab aku tau s.I aku tu takkan tau nama aku sape ?
dia takkan sedar akan kewujudan aku ?
dia takkan tau aku ni sape ?
Sebab tulah malas nak mengaku aku ni ....kat dia .. Tak best ..
Takpelah ..

Esok ada ujian sejarah , math , dah sebagainya ( sebenarnya tak ingat jadual )
dOAkan aku korang ... aku pun sentiasa doakan korang ..
Eih korang aku nak hadiah birthday aku tau .. ingat hari isnin aku nak rompak dari korang lagi-lagi syahmi.. Budak tu rasanya tak tau birthday aku bila . Jadi dia terkecuali dari rompakan aku tu .. Hihii ..

1 comment:

Budak 7 Mac said...

aq yg rompak kw dulu bley ??

brapa jam kw tulis blog ni??
aq yg penat baca tau x