Saturday, March 27, 2010

Kelas Math ..Pening Kepala.Rumusan Pelik

Wake up in the morning...alarmku berbunyi" baby,baby ,baby nooo I'm like baby"
Aku pun bangunlah untuk solat subuh... then
sambung balik membuta.. ngantuklah .Malam tadi tidur lewat .
Pukul 7.30 pergi mandi .Ala Kadar je ..pasal aku kena selsema..
Pukul 8.30 sampai rumah teacher maimoon...
aku duduk kat tengah ..pasal budak lain semua dah sampai
budak perempuan aku dgn izzati ,
budak lelaki , khairul budak 3B1( hensem ) ,sorang budak spectacle adik izzati ..
aku pun startlah belajar mcm biasa ...
Naqib pun sampai ... Amanda ... Najmi pun ada..
Dia duduk kat depan aku ... bahagian tengah.
tengoklah muka masing-masing... ahhaha..mcm drama Charlie Chaplin pulak
takde suara ...hanya tanda.
Masa jalan .. tik tok ,tik tok...
masa tengah belajar tu ,kucing teacher naik .. amik kau . Terkejut aku
budak lain semua ketawa...muka kucing tu menakutkan..mcm werewolf.
budak lain semua main dgn kucing tu ..aku je gementar sikit..
pasal masa tu kucing tu keluarkan kuku dia...
Argh!! tak suka...takutnya.Kucing tu pulak selamba je kacau budak spectacle tengah belajar ,main kuku pulak tu ...jahatnya.
Dia pun kacau imran jugak... what's wrong with this cat..
bila dia jalan depan aku .. seolah-olah dia sedang menatap mangsanya..
tu yg aku ngeri .

Masa tengah duduk tu ...
tanya Najmi dia dpt no berapa .. dia dapat no 17..
Wah ! Tahniah Najmi ...kau in top20...Pandailah budak sorang ni .
Walaupun mcm jauh je no tu ...aku rasa kau memang dah buat yg terbaik.
You mother should be proud...
Lepas tanya tu ..Muka najmi lain mcm je.
Aku expect dia mesti fikir aku nak tanya pasal S.i kat dia...
memang aku nak tanya. Tapi lepas tengok muka dia mcm siput tu ..
tak jadi aku nak tanya...Ada senyuman nakal tu ,aku nampaklah ..
ahahhahahaha...
Aku dah pun masuk tajuk "Geometrical Construction"
betul ke ni tajuk dia... yelah kot..
ni yang parah..tajuk ni banyak melukis. dan aku bukanlah seorang budak seni.
Tetapi budak yang memiliki sepasang tangan cap kayu ...
tak sukanya... tapi takpelah .
Kalau berusaha mesti bolehkan ... InsyaAllah .

Got to go...
hari ni nak tengok cerita jepun pukul 3 ptg kat 8TV..
apa ntah tajuk dia...
tapi cerita yg best..
Korang pun tengoklah ..nanti boleh citer -citer..
ehehehhe...aku tak paksa pun .

Esok sekolah ... aku rasa aku sekolah tiap-tiap hari ...
semalam sekolah , hari ni ada kelas.. seminggu penuh dgn mcm-mcm aktiviti .
Kira oklah ..sebab tu semua aktiviti berfaedah daripada membuta je..
eeheheheh

2 comments:

W@^! said...

haha.
ak da tgk citer kt 8tv tuu.
tp ak tgk kul 3.45
hakhak.
psl terlalu ksut jawab soalan yg ntah pape.
okey,
sah,
ak bknla seorang yg pintar.
aiyoyo.
:D

aduyaii.
kena lukis2 ea bab strusnya?
huh..
haha,
sab, ak rasa s.i dpt top 10.
ak rasalaa.
klas kita bilaa la nk dpt.
lmbt betul!
huh~
hehe.
oitt.
baca blog ak plak!!
ngee~!

Annelisse said...

s.i dpt top 10..
wow... baguslah tu