Monday, March 8, 2010

Ramai yang Wish Untuk Aku Hari Ni

Hari ni sampai sekolah ramailah jugak yang wish "happy birthday" kat aku .
Thank you ....
Hari ni pembelajaran bermula seperti biasa . Pakai jadual barulah ..
Kelas aku pulak memang bising .hmmm..rasanya burung unta pun takkan bising mcm kelas aku .
Semenjak habis periksa ni mcm malas nak baca buku tau ..
Rasa hilang mood ...

Pagi tadi pergi sekolah aku bawak kek . Jeng , jeng , jeng syahmi pun bagi hadiah kat aku .
Dia bagi aku coklat cadbury . Thank you for the chocolate . Habis coklat tu aku telan . Hahahaha..amacam sedap tak kek aku syahmi ?
ada ke patut letak bekas kosong je kat meja aku . Esyah nampak bekas tu dia pun " sab ada org bagi surat cinta kat kau " .
Rupanya dari syahmi . Amiklah bekas tu ..Kalau malas sgt buang je ..

Aku saja diri kat tepi koridor depan kelas aku tu . Yelah nak amik udara segar .
Tgh berbual dgn pyqa tu . Tup , tup , tup ternampak S.i . Aku tgk jelah dari atas .
Then aku teruskan berbual . Dia pun naik atas . Huh' malas nak tgk ( jeling je ) hahaha..
Tapi memang sunyi gila sebab tak nampak dia hari ni ...
Argh! jiwa aku sunyi ... hmmmm....zzzzzz

Time buat kerja pandamen lalu kelas aku . Ah ! mata dia tu memang ada tgk kat kelas aku .
FAIzun adalah juga tgk kelas aku . Maybe dia dah kenal aku kot..
Hmm..sebenarnya best dapat kacau senior ni . Lagi-lagi bila dia tak kenal aku .
Mcm zulhilmi tu . Dia mentang-mentang tak kenal aku . Boleh cakap aku ni lelaki ke perempuan ? . Budak sekor ni memang cari pasal dgn aku .
Sudahlah kalau tak kenal aku . Pergilah sana tanya Amsyar dia kenal aku ..

Hari ni dapat kertas BI dgn Geo . BI dpt A . Alhamdulillah ...
Geogarafi pulak memang sentiasa B . Terus terang mengatakan aku ni memang takde bakat dalam subjek geografi . Hmmm..nak suruh aku tgk peta tu aku taulah ..Ingat aku ni sengkek sgt ke ..
Tapi tulah aku dah cuba buat yang terbaik . AKHIrnya dpt B . Alhamdulillah .
Kertas yang belum dapat lagi ..Sejarah , PendidiKAN Islam , Bahasa Arab , KH , ..
Tu je kot . Tak ingat pulak .. takpelah ..
zawani dah kembang tu Pendidikan islam dapat 100% . Tahniah !
Aku pulak dpt sikit je .. tapi bolehlah .Alhamdulillah .

Esok ada PJ . Nak pakai baju sukan ke tak payah . Satu masalah aku nilah baju sukan ..
pakai jelah .Tapi malas pulak nak salin baju . Argh!!
Tadi azwan tak pakai songkok . Pergh !! memang tak hensem ..
Azwan baik kau pakai songkok lagi hensem .. hahahaha.. ( dah banggalah tu )
S.i aku lagi hensem ye . Tadi masa balik pun tak nampak dia . hmmm.lagi bagus mcm ni kot.
Esok birthday muhammad ~ ^_^

2 comments:

W@^! said...

terima kasih sab.
ak x kembang cuma bersyukur.
td ak jumpa S.I, siap ckp ngn dy lg. jgn jeles yeaa!
mayb kami mkin rpt.
haha.
[ak thu ko da berasap mcm kereta api . ;p]

Annelisse said...

apa sajlah zawa..
tak jeles pun ( jeleslah )
tapi aku tgh belajar untuk tidak sukakan dia ni ..
hmmm..zzzzz (tidur lagi bagus )