Saturday, March 20, 2010

Last Day For Holiday ..Uu Sad + Happy .Can Meet My Friend

Hari merupakan hari last untuk bercuti . Alahai ~ pejam celik , pejam celik rupanya dah sampai masa untuk kembali semula ke sekolah .
Aku rasa esok naik je sekolah .Reaksi pertama yg akan keluar dari muka cikgu .
"Kamu dah siap kerja sekolah belum"
masa belajar" kenapa nampak mcm tak semangat "
Itulah salah satu reaksi basi yang selalu aku dan para sahabat dengar . Bosannya!!
Tak boleh ke cakap satu dialog yg baru dan tidak bosan aku mendengarnya..

Pagi-pagi bangun ..
Aku baru teringat pukul 8.30 ada tuisyen dgn cikgu maimoon.Pagi-pagi sampai rumah cikgu maimoon.Suami dia ada kat rumah .
Dan aku merupakan pelajar pertama yg datang ke rumah teacher .Lepas aku Amanda,Naqib,Izzati ,Imran dan lain pun sampai.
Kitaorg pun belajar .Amanda and Izzati pun berbual mcm-mcm..
Imran dgn naqib pun berbual..
yang pasti memang kelakar . Kitaorg pun mengutuk-ngutuk budak nilah ,budak tulah. There all are very funny..
yG KELAkarnya kitaorg semua ni satu meja terkena demam selsema .
Semua menjadi seperti kelam-kabut bila ternampak tisu.Maklumlah hingus dah meleleh.
Tadi masuk tajuk baru .Yes" rasa mcm senang pulak tajuk tu .
Apa nama tajuk tu " pythogras "theoram..
rupanya nama org..aku cuma kenal Archimedes,Einsten,Faraday,Galileo,Bernoulli..dan ada lagi but aku tak ingat ejaan namanya..
Semua nama tu aku curi dari MRSM .Tak taulah mrsm mana.Heheeh..

Semalam tengok Down with Love ..
Rindu kat Jerry .Rindu KeZhong.
Kesian dua beradik semalam .Kena tipu dgn ayah dia ..
ceh !! kononlah pakar feng shui.Rupanya pakar menipu..
Aku suka tengok jerry yg tenang itu ..

Ehemmmm....
Esok dah sekolah .
Korang mesti terfikir aku nak buat apa esok ...
Aku nak tengok S.i dulu .Hahahhaa..
Tak rindu pun .Saja je nak tengok,tak salah kan ????
Then aku nak tau siapakah itu ? Adakah itu identiti dia ?
hAPPYnya~
I really miss my friends..
Wonder if there sick like me ??
flu and cough ..
I hope I will heal as soon as can .Not dare got to school with this kind of flu.
Very sick .

Tekak aku sakit !!!
Tak taulah kenapa jadi mcm ni .
Asyik berdehem je .
Adakah proses menukarkan suara .
Maklumlah suara aku kecik je , bila dipecahkan jadi suara yg besar dan sedap.
Hahahah... saja nak perasan kat sini.

Apapun......
Selamat kembali ke sekolah korang semua ...
Aku tau korang happy +sedih . But bersabarlah .Ini tugas kita sebagai pelajar
Aku tau korang tak suka meninggalkan katil yg empuk mcm bulu bear tu .
Aku tau korang tak nak bangun pagi pukul 6.00 hanya untuk ke sekolah.
Aku tau korang tak suka nak bawak beg berat mcm batu blok tu .
Aku tau korang tak nak dengar rumusan cikgu yg sangat rumit tu .
Dan ....
Aku tau korang nak jumpa orang yg korang minat secara diam .

yES! I Also same like you all. I want to see S.i .I want to talk to him like a friend
but he does want to talk to me .Its okeY.I acept it....
But i wish i can talk to him .Just talk .is it too much ???
If Ammar here(naufal friend) i would never care about him .Because of Ammar.
S.i doesn't know anything about Ammar .Hihihii

2 comments:

W@^! said...

huwaa!
ati ak memberontak.
teramat rindu DIA.
DIA smlm msg ak.
waa~!
best giler. ;)
senyum comel ak smlm.
haha..



oitt.
thanks upload gamba uww.
:D
tp gamba DIA x nmpk.
cuma ada 2 gamba jekk.
huhu.
1 jelas, 1 x.

ak rindu dyorg tp ak x rindu ko!!
haha
;p

Annelisse said...

ada ke gambar DIA dlm tu ...
tak pasti yg mana .. apa sajalh..
kau tak rindu kat aku pun takpe..tak membazir pun