Wednesday, March 3, 2010

Aku Merdeka Hari ni ..Ehem Budak Form 2 Pagi je


Hari ni tamat sudah ujian formatif pertama. nak gila aku jawab soalan tadi . Bila dengar bunyi loceng kelas aku bukan main happy .. Zarith pulak fuhyoo bukan main "merdeka "
Aku just senyum je melihat gelagat yang mencuit hati itu ...
Kertas yang terakhir tadi ialah kertas geografi . bOLEH tahanlah .. Disebabkan atas tunjuk ajar
cikgu saya dapat semua soalan tadi dgn baik . Thank You cikgu maimunah .

Tadi masa rehat aku ni sebagai murid yang rajin + malas pergilah ke library .Time kat pintu tu aku dah nampak S.I kat depan , dia terus masuk library . Aku pun stop melangkah . Pyqa pun ajak aku masuk dalam . Aku dah takde semangat nak masuk library lepas nampak dia . Tapi bila nampak sheikh lalu kat situ aku pun terus masuk . Hahahaha(teruknya )..semangat terus bila nampak si sheikh tu ..
Bila dah masuk tu ..Adalah satu suara ni " sab S.I kau kat sini " ..
Aku rasa aku dah bengang sangat tadi . Siap tutup muka guna buku geo . Kalaulah azwan ada kat situ mesti dia rakam adengan -adengan yang sungguh menyakitkan hati aku .
Ataupun ada je senyumman dia tu ...eeerrr malas nak layan azwan ..
Si luqman pulak sejak bila rapat dgn S.I aku . Sengalnya !! . Dia pun dah tau pasal tu ..
Eeeee..sapelah yang baik hati sgt bagitau si luqman ayam ni . Luqman ckp budak tu sendiri yang bagitau dia . Argh!! S.i kau bagitau org ke pasal ni ..? Geramnya ..
Aku tak suka kau pun . Jangan memandai nak buat cerita kat sini . S.i tu ada maksud lain ye maksudnya Super Inggo ( actually sumber inspirasi ) saja nak cover ..
Kring ..!! kedengaran bunyi loceng . Aku pun cepat cepat keluar . Dah menebal rasa malu dalam diri aku ni .AKU pun sibuk mencari -cari mana kasut aku ni . Rupanya ada kat depan aku . Si luqman pulak cakap sebelah kasut aku tu " sab sebelah kau ni kasut S.I tau "
Aku pun buat bodoh je . Luqman pergi tanya kat S.I betul ke tu kasut dia .
MasyaAllah luqman ni memang saja nak buat aku marah . Masa tu pun S.I jawab
" taklah kasut aku kat atas langit tu " .. Aku tabik spring ar kat dia .
Nak gengster kat situ juga . Eleh .ingat aku ni tak gengster ke .. Sbenarnya memang tak ..
Sedia maklum ye aku ni budak baik .

Aku rasa nak ketawa . Semalam aku chat dgn Faizun . Aku tanyalah dia "kenal aku tak ?"
DIA pun jawab "tak langsung " . Aku cakaplah aku ni budak yang masuk kelas dia sebab nak jumpa nak cikgu noritahartini . Dia pun " argghh... haram tak kenal langsung "
Aku pun bagi ceramah kat dia " MasyaAllah kau ni junior sendiri pun tak kenal"
Hari ni pulak dia dengan rela tanya sendiri kat aku " kau kelas mana '
Aku pun jawab kelas 2KAA . .. mACAM- macam budak zaman sekarang .

Oh ya Azwan oh azwan aku ada cipta nama baru untuk kau ni dia dipersembahkan jeng,jeng
Azwan + Zawani = Azawani ...
Amacam azwan sedap tak ? nama ni aku yang cipta sendiri . Lepas habis jawab periksa tu aku kebosanan . Aku dapat idea nak buat nama ni .
Oh no ! azwan macam dah marah je . Alamak ! dah tukar jadi warna hijau . Fuhyoo dah tukar jadi Incredible Hulk lah . Tapi aku tak takut pun kalau kau bertukar jadi incredible hulk sebab aku tau kau tetap pendek . Incredible hulk yang temetot . Hahhaha
kesian .. Aku rasa sebelum kau belasah aku , aku dah belasah kau dulu .. kau pun jatuh tergolek .Kau memang dibayangkan sebagai incredible hulk yang botak . hahaha

Aku ingat nak potong rambut nanti . Rimas pulak bila rambut ni dah jadi makin tebal dan panjang . Aku nak potong rambut tapi tak nak botak mcm azwan .. Hahhaha
Opss sorry azwan jgn marah . Tgk kan dah tukar jadi incredible hulk pendek ..

nota kepada aliah : fauzan dah jawab salam kau . Dia kata banyak cantik nak suruh dia topupkan . Dia pun tgh pokai tu . Ceh ! nampak sgt tipu .

Ehem ..aku nak korang bandingkan gambar kat atas tu dengan muka S.i aku ..
CUba korang bandingkan yang mana hensem ..
Aku rasa panda aku lagi comel daripada S.i aku .. betul tak ?
sape setuju angkat kaki .. Hiihihi
Aku boleh agak dia memang malas nak .... Hmmmm takpelah ...
Never let you go ..

lepas ni kalau luqman ejek aku S.i aku malas nak mengaku S.i tu sapa ..
Aku akan jawab S.i tu ammar kawan lama aku . Dia sekolah EC sama dgn Naufal ..
Ya itulah yang aku akan jawab . Aku taknak ckp sape sebenarnya S.I tu ...
senyaplah ....

1 comment:

tigerceria said...

hahhahaha at list ko da merdeka aku lom lagi... ari isnin next week abis.. pastu aku ade olaraga... pas olaraga aku ade bola jaring... pas abis bola jaring baru merdeka!!!!