Monday, March 8, 2010

Argh !! Sedihnya Hari Ni ...

hARI NI aku dapat kertas math . Hmmm.. memang aku dah agak yang aku akan dapat markah yang paling buruk sekali . Malasnya nak cakap . Rasa mcm nak nangis pulak . Hmmm... sedih ..
LUahan Hati : Ammar ( kawan naufal ,kawan aku ) aku dapat C math . Argh !! bodohnya aku . Hmmm..sedih sangat ni . Kalau dapat jumpa kau mESti best ..

Tadi lepas PJ kitaorg sebgai budak perempuan yang bertauliah ni kenalah pergi dewan sebab dgr kata ada ceramah . Act ' betul ke ? ..
Rupanya memang betul . Best ceramah dia . Yelah dah cakap English tu memanglah aku suka , Hihiiihi..
Pemberi ceramah tu semuanya comel belaka . Kalau muhammad tengok mesti dia minat habisan . Mesti dia asyik cerita kat aku pasal penceramah tu .
Hmm..keadaan ni selalu berlaku dari tahun lepas lagi . Muhammad lah katakan .
Oh Ya Muhammad Happy Birthday " . sEMALam kau ckp nak " ..." .
Kau memang dah giler mamat . Benda tu untuk org dewasa je .. Hish !!
Hahahaha...

Lepas habis mendengar ceramah tu aku siap mintak email dari diaorg lagi .
Yang belajar kat canada tu nama dia 'Nitika ' .Dan yang belajar kat jepun tu nama dia " Marie ' memang nama tak serupa org jepun . tapi muka memang mcm org jepun . Diaorg really fasih berbahasa English . Oh..aku pun nak mcm tu .
Nantilah aku tentukan negara mana yang aku nak pergi . Pak cik aku suruh terbang ke jepun lepas dpt result SPM . Aku pulak rasa sayang nak tinggalkan tanah air ini . Hmmm...InsyaAllah kalau ada rezeki aku terbang ke sana kot ..

Aku pun terus ke bengkel KH . Markah KH oklah . Dapat B . oKLAH TU ..
Ayah aku pun tak pernah kisah tentang ni . Dia pun tak terlalu tekan aku dgn mcm -mcm leteran . Sebab tulah ayah aku .
Kring ! kedengaran bunyi loceng rehat . Aku pun cepat-cepat pergi salin baju kat tandas . On the way nak naik tangga tu adalah budak ni .
Ah! mata dia memang mcm bola ping pong . Tajam je gitu bila nampak aku .
Aku pulak buat selamba kepala sudahlah ....
Tgh nak ke tandas tu nampak S.I turun bawah .Dia tak masuk library kot hari ni .
Aku pulak memang dah berniat nak masuk library lepas salin baju tu .
Tup,tup lepas salin baju aku nak masuk library dgn pyqa .
Dah masuk tu aku nampak S.I . aKU Pun terus keluar . Tak jadi masuk .
Hish ! sibuk betul .. Tapi nak buat mcm manakan tu memang tempat dia . Tak boleh nak kacau . Result periksa ok setakat ni .
Aku dah ada dua A . Dia dah berapa A tu ..

Time sejarah aku ingat cikgu masitah dah tanda kertas aku dgn budak lain .
Rupanya belum lagi pasal dia belum dapat skema jawapan .
Huh' aku pulak rasa happy . Yelah tak sanggup nak bersedih lagi ..
Rasa mcm sekejap masa berlalu . tengok-tengok dah balik ..
Aku pun cepat-cepat turun sebab aku ingat boleh jalan kaki dgn zawani . Rupanya zawani nak balik lambat . Aku pun apalagi tumpanglah abah anis .
Hhehehe... terima kasih anis . Kalau tak aku kenalah jalan kaki hari ni . Penat~
Aku ni bila nampak S.i bukan main nak mengelak . Anis dah ckp 'poyo' .
Tapi tulah masa kat kantin dia ada kat depan aku ..nak mengelak mcm mana takkan nak pandang tiang kot .Bukankah sewel namanya tu .
S.i pulak ingat balik awal hari ni rupanya balik lambat ..uwekk malas nak layan .

Dah petang ni . Kucing aku dah naik rumah pun sebab kat luar hujan .
Gemuk nama kucing aku tu .. Pasal badan dia memang gemuk . Comel pulak tu .
Lagi comel dari S.i . Hhahaha...

2 comments:

W@^! said...

err, yg ni x de laak tulis ak dpt 100% mt,
hmm.
alhamdulilah.

err, jgn stress.
td azam kurang ajar betul.
nnty ak citer.
nnty ak pn citer psl S.I yeaa!
;)

Annelisse said...

oklah tu ...
pasal s.i ?
kenapa dgn dia ?
azam memang gila sikit minggu ni ..