Friday, March 26, 2010

aRGH!! Penatnya.Nice Day ..Smile Day

Bosannya hari ni ....
hari-hari hujan . tak gemar betul .
Aku kena cepat-cepat buat geografi ni .. tapi masalahnya takde peta tempat tinggal.alah ..mcm mana ni ..
aku nak mintak tolong s.i .tapi dia nak ke tolong aku ... tolong bagi peta je
please..........(dgn muka 50sen)

Pagi-pagi sampai dewan dengan keadaan yg selsema lagi . sekejap je ..
nampak syahmi , azwan and the geng tgh mengemas dewan...
Wah ! rajin jadi bibik..
diaorg ni sibuklah susun kerusi , kutip sampah .. kalau aku , aku vacuum je sampah tu .Hhahaahah
anak dara sorang ni pemalasnya...
aku nampak tikar banyak kat tempat aku duduk tu . Aku pun suruh syahmi angkatdia pun angkat . Aku pun kat tepi tu tengok je dia dari tepi .
pas tu dia ckp" woi jgnlah tengok je aku"
Hahahaha...dah sah malu

S.i pulak takde cerita.. mcm tulah
dia diam .aku pun diam . malas nak layan ....
Lepas rehat tu ..jeng,jeng nampak panda jalan ..
dia pakai cermin mata . Wow ! smartnya dia ...
Hhaahahah
Dah sah ! masa tu fius otak aku terputus .. sel haemoglobin kurang
tapi korang tak boleh salahkan aku . memang muka dia masa tu smart sangat
gaya dia pakai cermin mata tu ...wah ...hahaha
sudah , sudah

Aku suka orang bukan memandang pada wajah dia.
Aku pandang pada hati dia , budi bahasa dia ,
bila ada tu semua ciri-ciri mesti ada ..
kalau si Justin Bieber tu satu sekolah dgn aku ..
dah lama aku tackle justin . Tapi justin kat america jadi memang takde chance
kat Smkbbu ni pun budak lelakinya bukan berkualiti sgt .
Tapi adalah sorang tu ..bolehlah tahan .

Masa balik tu aku terjenguk -jenguk kat mana s.i ..
ceh ! padahal dah ckp ..tak...dia
and now here I am ..looking for him.. like sengal people..
tapi dia takde .Aku berdirilah kat tepi koridor kantin guru tu
Masa tu ada satu kereta melintas ...
jeng,jeng S.i ada dalam kereta tu . ..
mulut aku dah mengukir sebuah senyuman . Biarlah dia tak nampak ..

Masa balik tu berselisih dgn panda ...
pakai cermin mata lagi . Hish ! dia ni memang tau ..
aku tak dapat tengok s.i . Tengok panda pun jadi ...
jgn risau aku tak serius pun kat panda ni ..saja je .
aKU just anggap dia sebagai senior je ...

Aku sebenarnya tertanya-tanya lagi
bingkai cermin mata apa yg sesuai untuk aku ..
sebenarnya dalam otak aku skrg ..ada warna
hijau , biru , purple ...
aku nak warna hijau . Biar gempak sikit ...
aku nak warna hijau sebab nak nampak sikit mcm Harry Potter yg hensem sangat tu . Memang aku fans dia yg paling tak betul ...
Hijau mcm mata Harry ..

Aku nak tau S.i dpt no berapa ...
dah tanya azwan . Tapi jawapan yg mengecewakan
azwan lupa pulak ... alahai wan
kalau syahmi ...tak payah ckp . Dia sentiasa ambil tempat pertama .
Tahniah Syahmi
Azwan dpt no 11 ...Azwan Tahniah ... kau top 15
kelas aku belum dpt lagi ...
aku rasa seram betul bila cakap pasal periksa ni ..
Biasalah kat dunia ni ada dua benda yg org paling tak suka
1) kertas ujian
2) kertas periksa
dan kertas inilah yg menentukan result kitaorg...
parah ,parah
Hhahaahah

No comments: