Friday, March 5, 2010

Macam Biasalah Hari Ni .Pergi Darjah Khas

Hello , hello ( ada echo tak )
Hari ni hari sabtu jadi mcm biasalah aku pergi darjah khas . Bangun pagi tadi tgk jam dah pukul 6.30 pagi . Tak terkejut pun sebab aku memang dah nekad nak bangun lambat( ish tak patut) .
Hari masih lagi kelas gabung.. Arghh!! laratnya dengan budak lelaki kelas aku . MasyaAllah bukan main bising. Sampai cikgu pun dah merajuk dan marah kat diaorg. Sungguh kurang diajar..
Kat sekolah agama takde apa-apa pun yang best . Semua cikgu yang mengajar aku memang tak reti mengajar . Memang bosan sangat cara diaorg ajar , aku sampai hilang mood nak belajar .. Huuu..

Then semalam aku tanya syahmi . Aku tanya dia " s.i aku ada dapat A tak " . syahmi pun " rasanya tak kot" .
Hmmmm...nak buat mcm mana kan ..
Aku pun pelik mcm mana dia tau aku panggil dia 's.i' ?
Dia pun selamba je ckp dia dah baca blog aku . Agaknya dia tak nampak muka aku ni dah bengang bila dia cakap dia dah baca blog aku .
Pastu dia siap cakap si sheikh jadi pandamen . Tapi kan syahmi betullah dia tu memang sebiji mcm panda . Sama gemuk . Taklah gemuk sgt montok je .. hehehe ( betul ke ejaan ni )
Syahmi : ni aku nak balas coment kau ...
" mestilah aku nak hadiah . ingat nak rompak dari korang . Hehehe
gurau je . Kalau nak bagi , bagi jelah .aku tak kisah pun kalau korang taknak bagi ."
untuk coment kau yg post bawah tu : " kau nak rompak dari aku dulu ?
Hmmm.. boleh ke ? . hehehe kalau kau nak tau aku taip post tu kejap je dalam 40 minit gitu siaplah. Kesian kau nak membaca .Tapi tulah hobi aku berkarya , menulis , membaca.."
syahmi sejak bila kau rajin menaip blog ni . Sejak bila kau tau pasal blog aku ? ..apapun aku dah read you blog

Esok merupakan birthday aku . Dah bape kali aku ckp nak rompak hadiah dari korang . Haahhah. Sebenarnya gurau je ..


No comments: