Thursday, March 25, 2010

Rain , Rain and Rain..

Hari ni hujan lagi ...letihnya. Nasib baik cikgu rostena lepas kelas awal.
takdelah rasa letih sangat.Thank you teacher .
Pagi-pagi sampai terus ...
luqman cerita, apa yg terjadi pada dia dan s.i
what ??
aku mcm tak percaya lepas dengar luqman cerita..
aku memang tak percaya ...benar ke?
hish! tak payah percaya dgn luqman tu .entah betul entah tidak...

Marzuqi ckp dia dah lama tak nampak aku pakai cermin mata...

hahahaah

t au takpe memang dah lama aku tak pakai cermin mata .

sebab takde maknanya nak pakai cermin mata ..

kalau aku pakai cermin mata tu yg aku nampak hanyalah

kelabu + asap ...

tak syok langsung .. disebabkan itu aku simpan je kat rumah buat perangkap habuk. dah tak tau nak buat apa...

Marzuqi kata dgn aku " siap kau esok sab ."

aku tanya kenapa . dia kata dia nak nikahkan aku dgn s.i ..

pergh!! siut je jawapan .

aku membalas dgn" kalau nak nikahkan aku kena ada tok kadi , wali and saksi

"

marzuqi " aku jadi tok kadi . taufiq jadi wali , dan yg lain jadi saksi ".

Aiyo! maqzuqi kau dah gila ke ??

tak patut kau cakap dgn aku mcm tu .. but aku tau kau just bergurau .

aku tetap rasa itu satu benda yg sangat kelakar .. hahaahah

Aku nak taulah mcm mana keputusan aku ... teruk ke. kalau teruk habislah aku. kena lanyak .

What ??? kena gabung kelas dgn KRK .

masa sejarah ..kat makmal komputer.Adoi..muat ke ??

kitaorg ni dahlah ramai mcm semut.Tapi cikgu rancang nak sumbat je

budak-budak ni .termasuk akulah


Janganlah org mengaitkan aku dgn S.i . Tak seronok.. kalau dah habis kelas bolehlah korang nak panggil aku mcm-mcm ..tak kisah. pasal kelas dah habis. dah habis waktu pelajaran barulah boleh berseronok..nak buat apapun boleh. nak skodeng ke ,nak mengutuk ke , mcm -mcm boleh ..

enjoy while we young ! :) . jgn terlebih enjoy

Hari ni kena pindah tempat duduk.masa aku duduk belakang tu ..yg aku fikir hanyalah nak cekik zawani sebab letak aku kat belakang...this is sadis..you are sadis .Hhahaah...aku dah nampak ekor dragon tumbuh..langsung tak cantik

aku masih lagi berusaha untuk membiasakan diri .duduk kat belakang tanpa pakai cermin mata. MasyaAllah rosaklah mata aku nanti ... aku mesti cepat-cepat buat cermin mata ni ... mesti

Tadi tengah duduk menunggu mak aku .Aku tengok jap kat papan kenyataan tu.

wow! ada pandalah dalam tu .Menjadi pelajar yg ditarget cemerlang dlm PMR.Ehem...aku dah tersenyum lebar ni . tak sangka...hahahaa



No comments: