Wednesday, May 12, 2010

What I Feel Right Now ??

What i feel right now ??
i feel so bad
i feel so useless
i feel so sad
i feel so bored
i feel so stress

Hari ni ustaz lepaskan aku awal
syukran ustaz
aku pun tak sedar hari dah tinggi
aku boleh tak sedar dah pukul 2.20
penatnya jadi pelajar
tapi dah jadi tugas aku
Thankz to pyqa and fauzan
sebab tolong aku buat lakaran tu
kalau korang tak tolong
memang aku gerenti ,
aku akan pengsan selama 2 jam kat situ sebab aku tak siap lakaran
oit! Ina takyahlah over dramatic !
hahaha

Tadi ada pemeriksaan kesihatan
aku ingat kan kita semua ni kena injection
rupanya kena ukur berat and tinggi
lepas diukur ..jeng,jeng,jeng
berat aku tetap kekal,tak naik tak turun =58KG
tinggi aku berubah =166Cm
Tak puas hati sama Marzuqi sebab dia 167cm
mana boleh mcm ni ... patutnya aku lagi tinggi
hahaha..ini tak patut..
takpelah ..kau tu tetap lebih muda dari aku

Budak kelas aku nak buat persembahan untuk
Hari guru ni
tapi aku tak taulah diaorg ni
korang ,kalau nak buat show masa hari guru tu
korang berlatihlah betul-betul
tak rugi pun..demi guru kita kan
abg haikal pun setuju dengan benda ni

Aku dah dpt jadual periksa
tgk jadual tu ..
eishh..mcm nak pengsan pun ada
urghh!! nape lama sangat periksa
dah tu sivik pun nak periksa
tak suka betul
seni pun ..ee..aku ni budak cap kayu
yg paling aku sakit adalah
subjek geografi
subjek ni mesti last sekali yg aku akan jawab
saja nak suruh kitaorg makan panadol 5 papan
memang kejam ..
notes from brain:
exam is just around the corner
exam is just around the wall
exam is just around the coridor
exam is just a few more weeks
exam is just a few more day
exam is just in our head
exam the stress of our head
exam the ill im ourself
exam impotrtant to ourself
exam make us want to shout
exam make us want to give up
exam make us more strive
come on friend lets strive for success.. !

No comments: