Tuesday, May 18, 2010

Study Hard...Study Smart ?

Periksa makin atau makin jauh
itu aku tak mau sedar..
tapi yg aku nak sedar...
adakah aku dah hafal semua benda
adakalanya banyak benda kita tak boleh hafal
tak boleh harap sgt pada otak ni
karang..terkena skizofrenia baru tau

Cikgu aku kat sekolah sekarang
asyik nak edarkan latih tubi
Alhamdulillah ...
aku tak kisah
asalkan ada benda nak dibuat

Tadi aku asyik nak marah je..
actually
bukan marah pun
cuma aku tak tahan ..
aku tak suka dengan hafa and miqi tu
asal duduk kat tempat aku dgn pyqa
mesti bising mcm reban ayam
dan disebabkan perangai dia yg mcm setan
dia dah membangkitkan
perasaan ssakit hati dalam diri aku
korang jgn sampai aku jadi
org yg takde jiwa mcm hari tu
nanti korang jugak yg susah

wei,abg haikal
aku tak laratlah nak upload
video tu ..
hehehe...takpelah
dah ada org lain upload kan
oklah tu ..

Masa kat belakang tu
aku tanyalah pyqa soalan
kebanyakkan jawapan yg dia bagi
"ya, tidak , sikit-sikit"
well,aku tak bape mengerti dgn jawapan tu
bila aku tanya ..
adalah macam tu ...
Aku tanya bebrapa orang lagi
well secara privatelah
bila aku tanya budak -budak ni

1]apakah sikap saya yg awak suka
NA:pemurah,baik hati,tak gedik
SY:biasa je..
2]apakah sikap saya yg awak benci
NA: mementingkan diri,berlagak ,gedik,kedekut
SY; orang yg suka menganjing

hei,hei ..
saya nak comment sikit jawapan awak kat atas tu
awak NA first sekali saya tak faham
kenapa dalam dua-dua soalan tu mesti awak masukkan
perkataan gedik dan tak gedik..
sebenarnya yg mana satu ..
awak ni memang huru-hara..
kata demam..tapi masih boleh mengutuk org..
apapun..cepatlah baik ..
dan thank you sebab jwab soalan tu
lagi satu soalan ,berdasarkan apa awak bagi jawapan tu
adakah berdasarkan sikap saya yg sebenar
atau awak hentam kromo masuk kandang je ..
hehe..saya tak kisah pun.saya terima seadanya

Awak SY soalan no 1 awak just ckp biasa..
biasa mcm mana . maksudnya saya ni baiklah
gitu ke ?
and no 2..saya suka menganjing orang
err...itu memang perangai saya
sebab tu org ramah dengan saya
mulut saya memang kuat menganjing
tapi kadang -kadang jelah
ni semua sebab dulu
saya terlalu rapat dgn marzuqi and muhammad
mulut diaorg memang jenis pakai anjing
aku dgn anis dulu pun join sekali menganjing
mana awak tau saya suka menganjing ?
adakah awak hentam kromo atau
awak memerhatikan saya ?
apapun..thankz sebab bagi jawapan tu
saya sedar sape saya...

notes; hmm..tak sangka
ada orang pandang aku dengan sikap
suka menganjing
memang betul pun aku suka menganjing
maybe aku memang suka mengajing dia
dan dia pun tak bape nak gemar bab ni
apapun ..minta maaf ye kalau aku suka
menganjing kau ..
oit zawa" mati-mati aku percaya
yg budak tu gay
aku tak suka cara dia pandang aku
aku rasa nak cucuk je mata dia
geram... hahaha
well,zawa i know what you feel
relax arr...
aku tak suka arr..tgk seorang budak ni
ish..tadi ada dia tunggu kat pondok tu
dasar...anak mak ,

1 comment:

miQimunChy said...

oiitt!!!
wah,,wah,,wahh,,,
ble mse plak aq ddok kt tmpatt ko???!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
ssdap jerk nk tlis prangai aq cam stan ea....
welll...aq x tw plak kt klazz kte ade rban aym...ko tw??
kt mner erk??
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
prngai ko ade kew yg mcam 'owng xder jiwa'??
aq rse x kott..
cozz ble ko mrah 2..
sbjik cam my mom mrah...
tp cmer ko ble drah ko dah mluap-luap,,,klah mak aq...
haha!! xkn aq nk ckp mak aq xder jiwa plak ann...
anyway thanx cozz nmer aq ade kt blog ko nie...
aq m'hargainyer,,
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
aq rse td cam aq snyap jerk....
sbab aq xder moood nk blaja....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
kayy.... bye sab
jumper ko sok,,,
klu ko dtng r...huhu~
XD