Tuesday, May 25, 2010

hmmm... Esok Periksa .

Ermmm...
esok dan seterusnya dah periksa
argh! ini bakal menjadi hari yg sibuk
sibuk dengan buku

Dia sentiasa cuba memikat aku "
hahaha..kelakar pulak bila dengan ayat ni
mana mungkin dia nak pikat aku
dia tau aku suka ....org lain
masa dia cakap tu pun
mcm frust je..
apa-apa jelah awak ...
saya tetap ________
hehe...jgnlah sedih

Tadi hafa punya SIM card
dah hilang ke mana ....
dia ajak aku cari sampai ke kelas
eishh...penat giler tau tak
pastu aku minta upah RM1 kat dia
dan dia pun bagi..
aku pun buat beli makanan
Thankz Beb....
Harap-harap boleh jumpa lah SIM tu
mustahil nak jumpa "bak kata wahideen

Good Luck to All...
esok buatlah betul-betul
walaupun Seni je
NOTES:
thankz to wahideen sebab belanja aku air
haha... ikhlas tak ni ?
mestilah ikhlas...
aku dah penat ..
guruh dah panas
bye-bye

No comments: