Wednesday, May 5, 2010

Hari yang Tragedi dalam hidup ku. and Happy Birthday Rabiatul

Yey hari ni balik awal ...
happy tu happy jugak tapi dalam happy ada tragedi
once upon the time...
oklah ..
tadi masa PI tu aku and the budak kelas aku
tiba-tiba terdengar budak perempuan menjerit
first tu , kitaorg buat bodoh jek
pastu dengar lagi ... hah
amik kau kecoh giler arr masa tu
aku dgn kawan-kawan aku pun tgk blok B
memang kecoh sangatlah blok sana
aku pun ..hmm..layanlah
baik kau buat PAFA ni lagi bagus

Esyah kat sebelah aku dah seram
esyah jgn takut
kuatkan diri kau
kita hanya perlu takut pada Yang Esa
yang budak lelaki kelas aku ni pergi
berkumpul satu tempat hanya untuk tonton benda mcm tu
MasyaAllah korang ni ..

Jeng,jeng terdengar pengumuman
"semua pelajar dikehendaki pulang ...
korang fikirlah sendiri sambungannya
bunyinya mcm menghalau kitaorg
tapi untuk kebaikan kitaorg turun jugak dari bangunan tu
atau sebenarnya aku memang nak balik pun
hahaha
mak aku pun dah takut .. dia takut terjadi apa-apa kat aku
nasib baik ..
esok sekolah jgn lupa ..

Hari Isnin ari tu
time aku tgh duduk santai kat belakang tu
hah! dtglah anis and nureen
ada ke patut budak dua org ni tanya soalan paling giler mcm beruk arr
nuren:sab , kau suka luqman eh?
aku:hah! apa kau merepek ni !
anis:alah ..sab cakap jelah kau suka luqman , aku dah baca blog aku pun
aku:baca blog aku ? kat blog tu aku cuma berdrama jelah dgn luqman
nurin:alah..nak malu-malu pulak .mengaku jelah . aku perasan muka lain . muka luqman pun sama .. cewah!

Ish,ish korang ni ..takde kerja betul
nak skandalkan aku dgn luqman
bagilah panda ke , MK ke ,
boleh jugak aku terima
haha...
hari ni kenapa aku rasa
panda mcm terlebih hensem arr..
geram betul aku tgk panda ni
hehe... tapi nak jugak tgk dia..
ish,ish,ish

Hari ni merupakan birthday temanku
Happy Birthday Bebek ~
happy selalu ye..~
aku mesti akan rindukan kau
bila kau takde kat sini
huhu... sedih nya.. huwahh!

Badan aku
bahu aku
semuanya sakit-sakit
asallah aku pumping semalam
menyesal eden! tau
hari ni asal aku gerak 1cm je
mesti sakit buka kepalang
argh!! mcm nak pengsan dah rasa
bapa aku buka main marah aku pumping kat lantai
dia kata tu bukan cara yang betul
cikgu ni takkan tak tau
korang tak tgk muka dia masa tu
memang marah sangatlah .. mcm kiing kong pun ada
semalam aku diserang darah tinggi sebab buat pumping
best kan ?? hmm..satu hari kena darah tinggi tu
aku kena tidur je.. tak boleh buat apa-apa
kesian aku ..

note from hand; hari ni aku asyik
nak sangap je.. mengalahkan kucing pulak
argh..
luqman, kalau aku chat dgn kau
boleh tak kau jgn guna perkataan yg boleh membuatkan
aku mual . tapi aku pun buat mcm tu jugak
ckp tak serupa bikin betul.haha
note from brain; masa tragedi tadi
benda yang paling aku risaukan
adalah
1]kawan-kawan aku
2]mak aku
3]abg haikal and the senior
4]panda aku
memang aku risau
tadi mustafa cuba menolong tapi
tak dapat ..
time tu jugak aku ternampak panda nak pergi sana
tu pasal aku risau
walid hafiz naik lambat sangat
habis merebak .
Note from head ; badan dan bahu
tolonglah cepat baik
sakit sangat
menyesal sgt
huhu
periksa dah nak dekat
wahai otak cepatlah berfungsi
sedih nya ! otak aku masih tak nak bekerjasama
dalam membuat soalan math
tolonglah wahai otak !
i hate S.i ...

No comments: